Hongkong-London retur for omkring 3.000 kr~
Fra : erectus

Dato : 10-11-06 18:45

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 10-11-06 22:26

Hej erectus!
Da jeg havde klikket på "We´re extending our inaugural offer" på denne
hjemmeside http://www.oasishongkong.com/gb/en/home.aspx kom jeg til en
side hvor jeg kunne læse at tilbudene gælder "One way billetter".
Mvh. Jesper

Fra : Søren Fisker

Dato : 11-11-06 10:04

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside http://www.oasishongkong.com/gb/en/home.aspx kom jeg til en
> side hvor jeg kunne læse at tilbudene gælder "One way billetter".

Ikke korrekt, Jesper - du kan få en retur til omkring kr. 3000,-
Søren

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-11-06 10:57

Hej Søren!
Prøv, at læse igen på denne side
http://www.oasishongkong.com/gb/en/promotion/2006001.aspx hvad der står om
flybillet tilbudene. Det er dette her der står på denne side:
"Oasis Hong Kong Airlines took off on 26 October 2006. To celebrate our
launch and to thank you for your continued support, we are extending our
special offer selling ALL seats from London to Hong Kong at our lowest year
round price - just £141* one-way in economy and £556* one-way in business
(including all taxes and charges)."

Der står i citatet "just £141* one-way in economy ".

Mvh. Jesper

Fra : Trent Stensnes

Dato : 11-11-06 15:02

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> wrote in message

> Der står i citatet "just £141* one-way in economy ".

Og hvor mye er £141*2?

Det at billetten er "one-way" betyr jo ikke at du ikke får fly tilbake.
Tvertimot betyr det at du slipper å tenke på at du må være borte mellom
lørdag og søndag slik du må med mange andre flyselskaper.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-11-06 23:56

Super priser.
På visse afgange ned til ca. kr. 825,- pr. vej.

BN.

Fra : Trent Stensnes

Dato : 11-11-06 15:04

"Bo Nielsen" <bon@get2net.dk> wrote in message
> Super priser.
> På visse afgange ned til ca. kr. 825,- pr. vej.

Det er uten avgifter. Fra London koster avgiftene nesten like mye. Billett
for £75 + avgifter £66