Billigst til England med bil?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 10-11-06 14:11

Hvordan kommer jeg billigst til England med bil med 5 personer til sommer?
Og hvad kan det gøres til?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.lalala.dk/gratisfilm.phtml - Lej GRATIS DVD film!

Fra : Søren Blom

Dato : 10-11-06 14:55

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev
> Hvordan kommer jeg billigst til England med bil med 5 personer til sommer?
> Og hvad kan det gøres til?

Med DFDS fra Esbjerg, der er også bilfærger fra Frankrig samt nok Belgien og
Holland eller biltog fra bl.a. Paris og flere andre storbyer, men jeg
tvivler på at det er billigere end at tage den direkte vej fra Danmark,
hvilket vil sige Esbjerg.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 10-11-06 15:42

> [...]

> og Holland eller biltog fra bl.a. Paris og flere andre storbyer, men jeg
> tvivler på at det er billigere end at tage den direkte vej fra Danmark,

Hmm... jeg snakkede lige med dem, og for 2 biler med 6 voksne, 3 børn og en
baby koster det 18.645,-

Det må kunne gøres billigere.

Fra : Aksel

Dato : 10-11-06 15:50

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvordan kommer jeg billigst til England med bil med 5 personer til sommer?
> [...]

Hvis du søger billetpriser på færgerne over kanalen, (Calais-Dover) skal du
være opmærksom på at du normalt kan få billetten til langt under det halve
af listeprisen, når du kommer til havnen, hvis du forudbestiller giver du
fuld pris.
Der er stor konkurrence på den strækning 3 færgeselskaber og tunnellen.

Hilsen Aksel

Fra : Elmand

Dato : 11-11-06 00:09

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvordan kommer jeg billigst til England med bil med 5 personer til sommer?
> [...]
Jeg plejer,at benytte " Hook van Holland - Harrich. Det er en hurtigfærge,
den bruger ca 3 timer.
den billigste afgang plejer at være fra ca 6 tiden om morgenen. Jeg kører så
fra kbh. kl 18.00.

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-11-06 00:30

Hej Kurt!
Er det sejlruten Hook van Holland - Harwich du mener?
Mvh. Jesper

Fra : Aksel

Dato : 11-11-06 15:22

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kurt!
> Er det sejlruten Hook van Holland - Harwich du mener?
> Mvh. Jesper

Det havde alle andre end Jesper forstået, der er ingen grund til at sende
svar med tåbelige rettelser.

Hilsen Aksel

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-11-06 16:26

Hej Aksel!
Jeg har fundet ud af på ViaMichelins hjemmeside
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/ItiWGPerformPage?reinit=1&strStartCityCountry=285&strStartAddress=&strStartCP=&strStartCity=Hoek+van+Holland+&strDestCityCountry=1138&strDestAddress=&strDestCP=&strDestCity=Harwich+&image2.x=24&image2.y=14#
at der er en sejlrute fra Hoek van Holland til Harwich.
Mvh. Jesper