Flybillet-udbyder
Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-11-06 19:19

Hvad er jeres yndlings-flybillet-udbyder?

Jeg synes det tager en evighed at finde nogen billetter hvis man ikke
præcist hvor man vil rejse fra, hvor man vil rejse hen og hvornår man vil
rejse.

Ofte ved jeg præcist at jeg fx gerne vil til Rom, mens varigheden af rejsen,
placeringen af rejsen, samt afrejselufthavn er ligegyldig.
Andre gange ved jeg bare at jeg gerne vil ud og rejse omkring en given
weekend, og se hvad der nu er af billige rejser at få.

Systemerne er ofte gode til at sammenligne priser på forskellige ruter den
samme dag, men sjældent til at sammenligne priser på forskellige dage..

Hvem er jeres foretrukne billet-pusher?

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 09-11-06 19:46

Hej Martin!
Mine fovorit udbydere/søgemaskiner er http://www.sterling.dk/DA/flight og

Find billig flybillet her - Tjek priser fra hundredevis af
flyselskaber på Backpacker Planet
http://www.backpackerplanet.dk/default.asp?page=207

Mvh. Jesper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-11-06 20:04

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> wrote in message
> Hej Martin!
> Mine fovorit udbydere/søgemaskiner er http://www.sterling.dk/DA/flight og

Jep, flyselskaberne har som regel udmærkede, men det kræver at man ved
hvilken rute man ønsker

> Find billig flybillet her - Tjek priser fra hundredevis af
> flyselskaber på Backpacker Planet
> http://www.backpackerplanet.dk/default.asp?page=207

Ja, ok.. den har et ret stort dato-spænd..
Man skal dog stadig angive afrejse-lufthavn..

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-11-06 21:46

har du forsøgt med www.skyscanner.net?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-11-06 21:58

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in message
> har du forsøgt med www.skyscanner.net?

Den var sgu ny..
Yderst brugbart.

Fra : Søren Fisker

Dato : 10-11-06 06:34

www.travelmarket.dk

Søren

Fra : Jowi

Dato : 11-11-06 04:42

http://www.momondo.com/

--
Mvh / Kind regards

Mr. Willy B. Stellander & Jocelyn G. Manalo Fernando
Educational Support Group
Puerto Galera
Philippines
Email; educare.pg@gmail.com
educare_ph@hotmail.com
http://www.puertogalera.xaper.com/
Tel: +63 - 919-5222338
+63 - 919-6770092
eFax Number:
1-631-995-6842

Fra : Morten S Hansen

Dato : 10-11-06 20:30

Martin Højriis Kristensen skrev:
> [...]
> samme dag, men sjældent til at sammenligne priser på forskellige dage..

Har indtil videre været godt tilfreds med dansk-opfundne www.momondo.com
- de udbyder godt nok ikke selv billetterne, men undersøger og linker
til priser hos alle førende flyselskaber og netbookingbureauer.

/morten

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 10-11-06 22:20

På denne hjemmeside http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/dk kan man