Hotel Karon Thailand.
Fra : Tone Hilde

Dato : 08-11-06 21:45

Vi skal til Karon i begynnelsen av januar, er det noen som kan anbefale oss
et rimelig bra hot.?

Tone.

Fra : erectus

Dato : 08-11-06 22:27

Tone Hilde wrote:

> Vi skal til Karon i begynnelsen av januar, er det noen som kan
> anbefale oss et rimelig bra hot.?

Her er et hotel, jeg godt selv ville bo på:
http://www.atsiam.com/hotels/phuket/karon_whale_resort_phuket_thailand.asp

Mvh Jarl

Fra : Arne Poulsen

Dato : 08-11-06 23:55

"erectus" <freshair@vip(.)cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Her er et hotel, jeg godt selv ville bo på:
> http://www.atsiam.com/hotels/phuket/karon_whale_resort_phuket_thailand.asp
>
> Mvh Jarl
Vi boede på dette hotel i jul/nytår 2005-06. Det er et rigtig godt hotel,
(men ikke luxoriøst ) og personalet er som de fleste steder i Thailand meget
flinke og hjælpsomme. Hotellet arrangerede en formidabel nytårsfest for
gæsterne.
Karon er absolut et godt og roligt sted, hvis man ikke absolut søger det
vilde natteliv. Så må man køre ind til Patong - 15 min. med tuk tuk.
Karon beach er en af de flotteste strande på Phuket efter vor mening. Karon
Beach kan varmt anbefales og hotellet ligeså, hvis man ikke søger luxus.

Med venlig hilsen

Arne Poulsen

Fra : Jan Raarup

Dato : 09-11-06 16:34

Tone Hilde <to-hild@online.no> skrev:
>Vi skal til Karon i begynnelsen av
>januar, er det noen som kan anbefale oss
>et rimelig bra hot.?
>
>Tone.

Karon view point

Hilsen Jan