Hostel i New York
Fra : Christian Hvid

Dato : 07-11-06 20:07

Hej gruppe.

Jeg står og skal en tur til New York her i november, og jeg ville
gerne høre om der var nogen, der kunne anbefale et godt hostel i New
York?

Hilsen

Christian

(Som også laver en tilsvarende tråd om et hostel i LA)

Fra : Morten S Hansen

Dato : 07-11-06 22:11

Kan klart anbefale Jazz!

Vi boede på Upper West Side på Jazz on the Park for ca. 120kr/nat inkl.
morgenmad på 6 pers. dorms. Det var ganske udmærket, tæt på Metro og
Central Park, og med atmosfære (modsat mange af de lidt større steder).

Prøv dog først at booke på nogle af de mere centralt placerede
Jazz-hostels i kæden (de var fyldt da vi var der ovre).

Se Jazz' hostels på www.jazzhostels.com

Siden www.danish.hostelworld.com er i øvrigt god til at søge hostels
rundt omkring i verden på. (Kan ikke huske on de tager gebyr for
reserving, så find evt. det enkelte hostels webside når du skal booke).

/morten

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 09-11-06 10:19

Christian Hvid skrev:
> [...]
>
> Hilsen
>
> Christian
>
> (Som også laver en tilsvarende tråd om et hostel i LA)

Hej Christian

Jeg har boet på Hostelling International på Upper westside i NY. Man
bestemmer selv hvor billigt man vil have det (næsten) .. jo flere man er
villig til at bo sammen med desto billigere. Der er 4 seng stuer, 6-8-10
og 12. Der er security ved indgangen, man kan købe morgenmad i cafeen på
stedet. Nærmeste Underground station er en gade derfra. Nem tilgang
til downtown og Harlem.

http://www.hihostels.com/dba/hostel060003.en.htm

Standarden er fin. På hvert værelse er der lockers. Du skal selv
medbringe en hængelås til den, hvis du vil have dine ting låst inde.

Hostellet arrangerer udflugter, mest city-walks.

Hilsen Jesper Mehlsen

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-06 15:24

West Side YMCA ligger centralt ved Central Park West.

http://www.ymcanyc.org/sub.php?p=services&sp=guest/guestmanhattan#Westside

Mvh Jesper