Helsingborg - hvad skal vi lave i november~
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-11-06 21:31

Vi skal en smuttur til Helsingborg i næste weekend. Hvad skal lave,
hvad skal vi se - hvad er der eventuelt, der er et "must".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 05-11-06 22:25

Lasse Hedegaard skrev:

> Vi skal en smuttur til Helsingborg i næste weekend. Hvad skal
> lave, hvad skal vi se - hvad er der eventuelt, der er et "must".

November er en "ret død" måned i Helsingborg, og lørdag efter
lukketid kan byen godt virke lidt død i det. Ellers vil jeg sige
at Kärnan og Fredriksdal er "must".

Kärnan:
http://www.sydsverige.dk/?pageID=75

Fredriksdal, m.m.:
http://www.scanianet.dk/foto/gallery.php?km=Helsingborg

Dunkers Kulturhus.
Konserthuset.
Mange gode spisesteder.

--
Herluf :·)

Fra : erectus

Dato : 05-11-06 22:36

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> November er en "ret død" måned i Helsingborg, og lørdag efter
> lukketid kan byen godt virke lidt død i det. Ellers vil jeg sige
> at Kärnan og Fredriksdal er "must".

Er det ikke kun, hvis man selv er lidt død i sværet Jeg har haft livlige
oplevelser i Helsingborg i november, ikke mindst i weekenden.

Mvh Jarl

Fra : erectus

Dato : 05-11-06 22:36

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-11-06 20:49

Lasse Hedegaard skrev:

> Vi skal en smuttur til Helsingborg i næste weekend.
> Hvad skal lave, hvad skal vi se - hvad er der eventuelt,
> der er et "must".

Se evt. nedenstående side. Det er noget der hedder
"Gränsløsa dager" i den kommende weekend, 11.-12. nov.:

http://www.granslosedagar.dk/templates/StandardPage.aspx?id=24163

--
Herluf :·)

Fra : erectus

Dato : 07-11-06 21:52

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Se evt. nedenstående side. Det er noget der hedder
> "Gränsløsa dager" i den kommende weekend, 11.-12. nov.:

> http://www.granslosedagar.dk/templates/StandardPage.aspx?id=24163

Den er jeg med på