Fra Puttgarden til Burg - Hjælp
Fra : Anja

Dato : 05-11-06 15:06

Jeg har hørt der er en bus fra Putgarden til Burg men kan bare ikke finde
den...
Vi er et bofællesskab som skal til Lalandia og vi vil gerne et smut til Burg
by for at trave lidt rundt.
Er der ikke nogen som kan hjælpe os?

Anja

Fra : J W Nielsen

Dato : 05-11-06 15:47

Anja wrote:
> [...]
> finde den...
> Vi er et bofællesskab som skal til Lalandia og vi vil gerne et smut

Davs Anja...

Buslinjerne 4310-5811 og 5750 kører strækningen - har for et par år siden
haft samme arrangement og det virkede helt ok. Du kan se køreplanen for
4310/5811 på dette link:

http://www.vrk-sh.de/Fahrplan/pdf-Fahrplaene/Linie%204310.pdf

Mvh Jørgen

Fra : Jan Raarup

Dato : 05-11-06 15:51

Anja <salgXXX@holdum.dk> skrev:
> [...]
>den...
>Vi er et bofællesskab som skal til
>Lalandia og vi vil gerne et smut til Burg

Hvis du skriver: Puttgarten Burg bus - i Google så dukker der en
fartplan op i pdf-format

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Anja

Dato : 06-11-06 08:46

"Anja" <salgXXX@holdum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den...
> Vi er et bofællesskab som skal til Lalandia og vi vil gerne et smut til

Tak for jeres svar - så kan vi se noget andet end Boardershoppen

Anaj

Fra : Bjarne

Dato : 06-11-06 08:59

Anja skrev:
> "Anja" <salgXXX@holdum.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for jeres svar - så kan vi se noget andet end Boardershoppen

Der er dog også et alternativ.
Selv har jeg aldrig været i Burg, men Lübeck er også en gevaldigt
hyggelig by og tager ikke ret lang tid med futtog fra Spruttgarden.

Bjarne