Til Rom med 15-årig søn
Fra : usn

Dato : 05-11-06 09:47

Min søn og jeg skal til Rom på fredag (10. nov). Vi skal være der i
5 dage. Jeg har 2 spørgsmål til gruppen.

Et godt og billigt hotel/Bed'nBreakfast i det centrale Rom.

Forslag til aktiviteter ud over Museer og traditionelle sights som kan
interessere en knægt på 15 år. Han er interesseret i musik,
Basketball, Skateboard og Arkitektur.

På forhånd tak //Ulf

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 05-11-06 11:27

Hej Ulf
Skynd jer, at bestille overnatning i Rom. Anenea´s Bed and Breakfast, som
jeg fandt på denne hjemmeside http://www.instantworldbooking.com/ ser ud til
at være et godt sted og det ligger nær ved Termini (hovedbanegården). Hvis I
flyver med Sterling til Rom (Ciampino lufthavn) kan I købe billet til
bustransfer i flyet. Denne bus køre til Termini stationen. Pas på lommetyve
især i metroen. Her er en nyttig side om Rom http://www.rom-guide.dk/
God rejse.
Mvh. Jesper

Fra : erectus

Dato : 05-11-06 11:35

usn wrote:

> [...]

> Forslag til aktiviteter ud over Museer og traditionelle sights som kan
> interessere en knægt på 15 år. Han er interesseret i musik,

B&b over 50$: http://www.bb-roma.it/homeing.htm

Under 50$: http://www.bed-and-breakfast.it/bed_and_breakfast_roma.cfm

Skateboard og Basket: http://www.thespotskate.it/park.asp

Mvh Jarl

Fra : usn

Dato : 05-11-06 23:25

Tak for et par gode links - Vi glæder os til Rom

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 05-11-06 23:44

Hej Ulf!
Hvad med de gode råd, som jeg kom med?