rejseven
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 04-11-06 16:36

Hej!
Jeg er lidt oppe i årene men kunne godt tænke mig at finde en rejsekammerat.
Er der nogen der kender nogle hjemmesider hvorfra det kan lade sig gøre ?
V.h Carsten

Fra : Erling S.

Dato : 04-11-06 16:42

Carsten Nielsen skrev:
> [...]
> Er der nogen der kender nogle hjemmesider hvorfra det kan lade sig gøre ?

Hej.
Nu fremgår ikke helt hvor gammel du er, men hvis du er 60 år + så
prøv at finde ældresagens hjemmeside.
Så vidt jeg husker, så er der lidt forskelligt der.
Og det var måske et godt sted at annoncere efter en rejsekammerat -
hvis ellers alderen er deromkring.
mvh
Erling Simonsen
---
www.oz1eee.dk

Fra : erectus

Dato : 04-11-06 17:03

Carsten Nielsen wrote:

> Hej!

> Jeg er lidt oppe i årene men kunne godt tænke mig at finde en
> rejsekammerat. Er der nogen der kender nogle hjemmesider hvorfra det
> kan lade sig gøre ?

Der er også lidt her:

http://rejsernu.dk/rejsepartners.php

http://rejsevennerne.homepage.dk/

Mvh Jarl

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 04-11-06 22:27

"Carsten Nielsen" <veiborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er lidt oppe i årene men kunne godt tænke mig at finde en
> rejsekammerat. Er der nogen der kender nogle hjemmesider hvorfra det kan

her er et par steder:

http://www.jysk-rejsebureau.dk/under_rejsen/rejseforum/fora/index.htm

http://www.backpacker.dk/modestedet/opslagstavlen/default1.asp

http://www.backpackerplanet.dk/cafe/travelpal/index.asp?page=187

Mvh
Pernille

www.pernille-kennet.dk
.... rejsebeskrivelser fra hele verden ....