Singapore - overnatning
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 02-11-06 19:26

Hejsa

Nogen der har et godt forslag til et budget overnatningssted med god
beliggenhed i Singapore?

(ikke henvisning til en hotel-søge-side ... men til et sted, hvor du selv
har boet eller et sted, du har hørt godt om).

Hilsen Pernille

--
www.pernille-kennet.dk
.... rejsebeskrivelser fra hele verden ....

Fra : Sten Schou

Dato : 02-11-06 22:39

"Pernille og Kennet Föh" <anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (ikke henvisning til en hotel-søge-side ... men til et sted, hvor du selv
> har boet eller et sted, du har hørt godt om).

Hvis i flyver med Singapore Airlines, har de nogle udmærkede stop-over
tilbud, og her kan jeg anbefale Furama Hotel, det har vi brugt nogle gange.

Hilsen Sten

Fra : Stig Nielsen

Dato : 02-11-06 23:18

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> Hvis i flyver med Singapore Airlines, har de nogle udmærkede stop-over
> tilbud, og her kan jeg anbefale Furama Hotel, det har vi brugt nogle
> gange.
>
> Hilsen Sten

Er i på Stop-over med SIA, så anbefaler jeg Albert Court

Det ligger centralt lige ved metro og Little India

Fra : Anette

Dato : 02-11-06 23:21

"Pernille og Kennet Föh"
> [...]
>
> (ikke henvisning til en hotel-søge-side ... men til et sted, hvor du selv
> har boet eller et sted, du har hørt godt om).

Budget? Har boet på YWCA, små værelser men generelt ok. Pool på toppen. Har
tilsyneladende fået ansigtsløftning.

South East Asia Hotel. Ok, nabo til et par templer. Tog kun imod kontanter
sidst vi var der (har boet der to gange). Mindre og enkelt hotel, men i en
by af overdimensionerede luksus hoteller, så er det faktisk vældig
indbydende.
http://www.singaporehotels.com/heritage/southeastasia.php

De sidste par gange i S'pore har vi brugt wotif.com og bare snuppet dages
bedste tilbud. Der får du rigtig meget for pengene. Sidst fik vi Plaza
Parkroyal for ca S$100. Skønt pool område mv. på toppen.

Anette

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 03-11-06 19:26

"Anette" <asin
> [...]
> bedste tilbud. Der får du rigtig meget for pengene. Sidst fik vi Plaza
> Parkroyal for ca S$100. Skønt pool område mv. på toppen.

Hejsa

Tak for et par gode råd.
Er beliggenheden "china Town" til at anbefale? eller hellere en anden bydel?
Vi har kun 3 dage i byen så vi vil ikke bruge for meget tid på transport -
dvs ikke bo for langt uden for bymidten.

Hilsen Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 10:23

Et godt hotel er et vidt begreb.

Jeg boet på Backpacker Cozy Corner GuestHouse det er super billigt (S$28 pr.
nat for privat værelse) det ligger centralt og ved Bugis Station og er
primært for Backpacker og med er rigtig god atmosfære.

Et godt hotel til lav pris er Hotel 88 International ligger ved Kallang
station (lidt uden for centrum men det kan man også se på prisen, det tager
ca. 8-10 min med metro til centrum)

På en forretningsrejse boet jeg på Raffles The Plaza et fantastisk hotel (ca
kr 1200 pr. nat)

Mvh Jesper

Fra : LH

Dato : 06-11-06 21:57

http://www.orchardparade.com.sg/fac.htm

Kanon hotel for enden af Orchard road, et af de bedre hoteller jeg har
været på. Prisen husker jeg som yderst rimelig, efter hvor fedt der
var.