København-New York retur 3.710 kr.
Fra : erectus

Dato : 02-11-06 10:23

Lufthansa er i julehumør:
http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/dk

Mvh Jarl

Fra : Morten Wartou

Dato : 02-11-06 11:29

erectus wrote:
> Lufthansa er i julehumør:
> http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/dk

Det kan da godt være de er i julehumør, men en tilfældig søgning på
flybillet.dk med tilfældige datoer (ud 16. nov, hjem 30. nov) giver en pris
på 3.357 med Continental Airlines. New York har længe været en forholdsvis
billig destination.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jan Raarup

Dato : 02-11-06 13:46

erectus <freshair@vipcybercity.dk> (.) skrev:
>Lufthansa er i julehumør:
>http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/dk
>
>Mvh Jarl

Prøv www.kilroytravels.dk

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-11-06 18:36

Jan Raarup (slet 5HWNG) skrev i
11624718420.917749331236646@dtext.news.tele.dk dette:

> Prøv www.kilroytravels.dk
>
> Hilsen Jan

Er du ansat i firmaet?
Eller er det bare en refleks?

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-11-06 20:44

Jan Bøgh wrote:
> Jan Raarup (slet 5HWNG) skrev i
> 11624718420.917749331236646@dtext.news.tele.dk dette:

> Er du ansat i firmaet?
> Eller er det bare en refleks?

God kommentar. Det kunne tyde på en overivrig ansat.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Cyber.

Dato : 03-11-06 17:40

"Jan Raarup (slet 5HWNG)" <janmaren@5HWNGhotmail.com> wrote in message

> Prøv www.kilroytravels.dk

ligemeget da de alle alligevel bare sælger billetter for flyselskaber...

Kilroy var for nyligt ejet af en stor investeringsfond,-som kun skulle have
penge ud af det.
http://www.axcel.dk/default.asp?path=%7BD8171836-B787-46EF-A4C5-7770980B1821%7D&year=2006

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-11-06 13:48

"erectus" <freshair@vip(.)cybercity.dk> wrote in news:4549b8da$0$176
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Lufthansa er i julehumør:

Der er nu ikke meget jul over tilbuddet: Det gælder ikke fra 15. til 24.
december.

Desuden kan SAS toppe tilbuddet: 2.995,- kr og så er det direkte og ikke
via Frankfurt.

Fra : erectus

Dato : 02-11-06 13:50

Lufthansa er i julehumør:

Fra : erectus

Dato : 02-11-06 13:52
Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-11-06 23:25

"erectus" <freshair@vip(.)cybercity.dk> wrote in news:4549ea0f$0$140
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

http://www.kilroytravels.dk/Nordamerika/SAS_60_aar.htm

Fra : Nicolai

Dato : 03-11-06 20:06

> Desuden kan SAS toppe tilbuddet: 2.995,- kr og så er det direkte og ikke
> via Frankfurt.

URL?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-06 09:48

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in news:454b9317$0$2101
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> URL?

Kig i tråden.

Fra : Nicolai

Dato : 04-11-06 12:15

> Kig i tråden.

Ingen af de links i tråden har 2995,- som laveste pros

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-06 18:49

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in

>>> URL?

> Ingen af de links i tråden har 2995,- som laveste pros

Imponerende. hver 4. indlæg (inkl. dine egne) i tråden indeholder linket
enten direkte eller quotet. Se du overhovedet hvad de links indeholder?

I anledning af at både SAS og Kilroy har 60 års jubilæum:

http://www.kilroytravels.dk/Nordamerika/SAS_60_aar.htm

Fra : Anette

Dato : 04-11-06 19:10

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> enten direkte eller quotet. Se du overhovedet hvad de links indeholder?
>
> I anledning af at både SAS og Kilroy har 60 års jubilæum:

Er den pris ikke kun for "børn"?

Anette

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-11-06 12:00

"Anette" <asin@noway.not> wrote in news:454cd769$0$176$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Er den pris ikke kun for "børn"?

Unge. Tråden lagde ikke op til at alle skulle kunne rejse, hvilket heller
ikke har været tilfældet f.eks. for det oprindelige tilbud.

Den slags tilbud er som regel behæftet med ristriktioner.

Fra : Nicolai

Dato : 05-11-06 12:50

> Den slags tilbud er som regel behæftet med ristriktioner.

Hvorfor de er uinteressante

Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-11-06 17:51

Kent Oldhøj skrev i Xns98727A07EA464kentoldhoj@oldhoj.dk dette:

> Unge. Tråden lagde ikke op til at alle skulle kunne rejse, hvilket
> heller ikke har været tilfældet f.eks. for det oprindelige tilbud.
>
> Den slags tilbud er som regel behæftet med ristriktioner.

Der står da intet om restriktioner i det link, der var i det oprindelige
indlæg. Så derfor kan man da ikke hævde at SAS' tilbud 'topper' - den er en
anden og ringere vare, der tilbydes.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-11-06 01:42

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in

> Der står da intet om restriktioner i det link, der var i det
> oprindelige indlæg.

Selvfølgelig er der restriktioner. Du kan ikke flyve når du vil, ikke blive
væk så lang (eller kort) tid du måtte ønske og du kan ikke ombooke din
billet, bare for at nævne de væsentligste.

> Så derfor kan man da ikke hævde at SAS' tilbud
> 'topper' - den er en anden og ringere vare, der tilbydes.

Det kan selvfølgelig diskuteres. Jeg vil mene der er fordele og ulemper ved
begge tilbud. De største ulemper ved Lufthansas tilbud er nok at det er med
stop i Frankfurt og ikke kan ombookes.

Forskellen er ikke anderledes end lavpris vs. ruteselskab: Hvis man kan
leve med betingelserne, så er det da fedt at spare nogle penge.