Pris på Star Alliance RTW billet.
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 25-10-06 13:50

Hvor kan finde prisen på subj?

Jeg er interesseret i priserne for samtlige miles-kategorier (ikke star-lite
dog).

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
.... rejsebeskrivelser fra hele verden ....

Fra : erectus

Dato : 25-10-06 16:47

Pernille og Kennet Föh wrote:

> Hvor kan finde prisen på subj?

> Jeg er interesseret i priserne for samtlige miles-kategorier (ikke
> star-lite dog).

Hvis du præciserer lidt mere dagligsproget, hvad du er efter, kunne det
være, der var et svar.

Mvh Jarl

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 25-10-06 18:30

hvor finder jeg priserne på "around the world"-tickets med Star Alliance.
Alle miles-kategorierne...

Fra : erectus

Dato : 25-10-06 18:41

Pernille og Kennet Föh wrote:

> hvor finder jeg priserne på "around the world"-tickets med Star
> Alliance. Alle miles-kategorierne...

Der er noget her, hvor der er en miles-beregner med:
http://www.staralliance.com/star/content/faq.html

Prøv at skrive det i browseren i stedet for: star alliance RTW

Mvh Jarl

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 25-10-06 19:56

> Der er noget her, hvor der er en miles-beregner med:
> http://www.staralliance.com/star/content/faq.html

Jep, men der kan man kun beregne miles antallet som man så sender til SAS og
får en pris tilbage. Man kan ikke på forhånd se, hvad prisen bliver for et
givet miles antal. Det er ret interessant, da man kan spare en masse, hvis
man kan nedjustere milesantallet lidt. Jeg har sendt en mail til SAS, men de
oplyse kun en pris, hvis man beder om en konkret rute; de oplyser ikke de
generelle priser.

Kennet

Fra : Søren Fisker

Dato : 25-10-06 19:32

Øhh...

Hvad mener du egentlig?

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 25-10-06 19:53

Hvad koster en jorden rundt billet med Star Alliance? Jeg vil gerne have
alle (vist nok 3 eller 4) priskategorier. Der er ingen info på SAS
hjemmeside. Der har tidligere været en pris på sas.se men søgefunktionen
her, er nedlagt.

Kennet

Fra : erectus

Dato : 25-10-06 21:02

> [...]

> have alle (vist nok 3 eller 4) priskategorier. Der er ingen info på
> SAS hjemmeside. Der har tidligere været en pris på sas.se men

Her er svjks det du efterspørger:

http://www.staralliance.com/star/content/RTWMC.html

http://68.142.82.200/rtwmc-web/rtwmc.php

http://www.cheapflights.com/useful-links/around-the-world.html

http://www.airtimetable.com/star_alliance_around_world_fares.htm

http://www.travelmood.com/site/hotoffers/flights/Alliance2.asp

http://www.airnewzealand.co.nz/airfares_offers/special_offers/star_alliance_round_the_world_airfares.htm

http://traveltech2000.com/roundtheworld.asp

Mvh Jarl

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 25-10-06 22:33

> Her er svjks det du efterspørger:

Nemlig! De tre sidste var det jeg ledte efter. Desværre er det som forventet
ikke danske priser, og svjv, så er det afgørende hvilket land man rejser
fra. Jeg har kreeret en rute, der iflg. mileage calculator er 33917. Prisen
opgives af SAS til kr. 24.000,- hvilket er meget ifht de priser der opgives
på de sider jeg har fået fra dig. Jeg ved godt, at forskellen til en hvis
del skyldes skatter og afgifter. Jeg har også prøvet andre selskaber
(rejsebureauer), men de var meget dyrere og påstod, at jeg var over 34000
miles...

Jeg vil prøve at se, om jeg kan bestille rejsen på et af de links jeg nu har
fået.

Kennet

Fra : Anette

Dato : 26-10-06 13:14

> [...]

> over 34000 miles...
>
> Jeg vil prøve at se, om jeg kan bestille rejsen på et af de links jeg nu

Hmm, jeg synes nu tit at rejsebureauerne kan finde noget vi andre ikke helt
kan ramme.... (www.inter-travel.dk har vi brugt nogle gange, hvor tingene så
besværlige/dyre ud)

Overvej evt. at rejse ud og hjem fra Tyskland, måske har Lufthansa en bedre
alliance-billet?

Anette

Fra : Kristian

Dato : 25-10-06 23:59

"Pernille og Kennet Föh" <anonym@mail.dk> wrote:

>Hvor kan finde prisen på subj?
>
>Jeg er interesseret i priserne for samtlige miles-kategorier (ikke star-lite
>dog).
>
>Kennet

De seneste priser fra Danmark jeg har kunnet finde: (april 06)

max miles: 29.000 34.000 39.000

Første klasse:    50.850    58.480 68.640
Business: 32.790    37.720 44.290
Economy: 16.200    18.620 21.860

Og et smart lillle planlægningsværktøj til en jordomrejse:
http://www.staralliance.com/star_alliance/star/frame/main_10.html

--
Kristian