Manila/Billund
Fra : Søren Fisker

Dato : 22-10-06 14:51

Jeg skal have bestilt en flybillet fra Manila, Filippinerne til Billund
primo november, 2006 og retur ca. 3 mdr. senere.
Mon der er nogen i gruppen som sidder inde med specialviden/erfaring på
dette felt, når det drejer sig om at finde en billet til en overkommelig
pris og gerne med kun eet stop undervejs?

Hilsen Søren

Fra : Jan Raarup

Dato : 22-10-06 15:40

Søren Fisker <vejlo@esenet.dk> skrev:
> [...]
>dette felt, når det drejer sig om at
>finde en billet til en overkommelig
>pris og gerne med kun eet stop undervejs?

Hej Søren

Prøv www.kilroytravels.dk

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : erectus

Dato : 22-10-06 16:12

Søren Fisker wrote:

> [...]
> dette felt, når det drejer sig om at finde en billet til en
> overkommelig pris og gerne med kun eet stop undervejs?

Ingen særlige forudsætninger. Disse to kan tjekkes i første omgang:
http://www.filipinotravel.com.ph/tickets/international_airlines.php

http://www.china-airlines.com/en/index.htm

Filipinotravel reklamerer med en retur til Europa for omkring 800$, men ikke
hvortil i Europa.

China Air har en rute fra Manila til Amsterdam til omkring 1000$ for en
retur.

KLM flyver Amstardam-Billund flere gange dagligt:
http://www.klm.com/travel/nl_en/index_default.html

Umiddelbart er prisen omkring 1500 Dkr. for en retur Amsterdam-Billund.

Mvh Jarl

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 22-10-06 19:06

Hej Søren!
Prøv, at kontakte Filipino Travel Center
http://www.filipinotravel.com.ph:80/tickets/international_airlines.php om
deres tur/retur flybillettilbud til Europa. Du kan kontakte dem via menuen
"Contact Us"
Mvh. Jesper

Fra : Graps

Dato : 23-10-06 13:04

> [...]
> dette felt, når det drejer sig om at finde en billet til en overkommelig
> pris og gerne med kun eet stop undervejs?

Prøv http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/index.jsp de er billige hvis du
kan rejse på de dage som der er afgang fra CPH.....

Fra : Søren Fisker

Dato : 23-10-06 15:14

Hej igen
Mange tak for gode svar.
Hilsen Søren

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 27-10-06 15:51

Hej Søren!
Vær opmærksom på om flyprisen der angives er en totalpris (inkluderet
skatter og afgifter)!!!!!!