Goldwing som bilslæber i Kina
Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-11-06 02:35

Hej,

De er godt nok opfindsomme derovre i Kina Jeg gad nok vide hvordan
den anordning er at svinge med:
<http://funhight.blogspot.com/2006/11/towing-cars-in-china.html>
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Armand

Dato : 26-11-06 03:36

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De er godt nok opfindsomme derovre i Kina
> <http://funhight.blogspot.com/2006/11/towing-cars-in-china.html>

Jeg mener at kunne huste fra et tidligere link for lang tid siden, at det er
en svensk ting, den der Falck-GW.
Argumentet var at den kan slippe frem gennem køerne der er opstået bag en
havareret bil!

--
Armand.

Fra : Jan Diamant 2610

Dato : 26-11-06 09:38

Så også klippet, det var en svensker !!

Jan

Fra : Absalon

Dato : 26-11-06 11:01

England har kørt nogen prøver hvor de også har en goldwing til at
kører som slæbe-mc :)

Fra : Kent

Dato : 26-11-06 13:57

Jes Vestervang skrev:
> Hej,
>
> De er godt nok opfindsomme derovre i Kina Jeg gad nok vide hvordan
> den anordning er at svinge med:
> <http://funhight.blogspot.com/2006/11/towing-cars-in-china.html>
Den er ganske rigtigt opfundet af en svensker, og det er også den
svenske model, som bliver prøvet i England.

Pakket sammen skulle det være som en almindelig Gold Wing med passager
og bagage. Og så er den hurtigt fremme.

--

Kent

Fra : Kent