Maling af MC
Fra : Gert

Dato : 24-11-06 19:54

Hvor lang tid tager det at male en MC ???

Jeg over vejer meget at få min Honda omlakeret, jeg kan bare ikke forstå
at det tager så lang tid . . .

En af mine bekendte fik sin Aprilia omlakeret igennem Frankiesmc i
Randers, han afleverede den i April måned og fik den først tilbage sidst i
September, 4-5 måneder synes jeg godt nok er lang tid

Er det normalt eller har han "bare" været uheldig ???

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 24-11-06 20:03

"Gert" <gaas@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er det normalt eller har han "bare" været uheldig ???

Det har nok ikke noget med held at gøre. Han har bare valgt det forkerte
værksted / maler. Iøvrigt et dårligt tidspunkt at sende en mc. til maling.
Bør gøres uden for sæsonen.
Hilsen Matthias

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-06 21:35

Matthias H Matthiessen wrote:
> [...]
> værksted / maler. Iøvrigt et dårligt tidspunkt at sende en mc. til maling.

Frankies har næppe egen maler, så det er lidt fjollet at bede dem om
det. Skil ad, slib evt. efter samråd med maler, og levér stumperne til
en automaler med et godt ry. Så er der ikke noget der hedder sæson. Husk
at bede om lidt reparationslak i den/de toner der bliver brugt - der
kan jo smutte noget under montering.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-06 10:10

> [...]
> Randers, han afleverede den i April måned og fik den først tilbage sidst i
> September, 4-5 måneder synes jeg godt nok er lang tid

Pil stumperne af og aflever dem hos en autolakerer. Så har du dem 14 dage
efter.

Allan