Ghostrider 5 trailer
Fra : m0rt3n

Dato : 22-11-06 14:36

hehe, så er han i gang igen, den gavtyv!
http://www.youtube.com/watch?v=lhqeIDiwSHw
-m0rt3n xt125

Fra : Henning Lund

Dato : 22-11-06 15:54

m0rt3n skrev:
> hehe, så er han i gang igen, den gavtyv!
> http://www.youtube.com/watch?v=lhqeIDiwSHw
> -m0rt3n xt125

Hvornår skulle den udkomme?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : m0rt3n

Dato : 22-11-06 16:16

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en > Hvornår skulle den
udkomme?

Den skulle komme til vinter, men Team Ghostrider har et _meget_ løst forhold
til begrebet tid, så jeg tror, den først kommer til foråret...
-m0rt3n xt125

Fra : Henning Lund

Dato : 22-11-06 16:25

m0rt3n skrev:

> Den skulle komme til vinter, men Team Ghostrider har et
> _meget_ løst forhold til begrebet tid, så jeg tror, den først
> kommer til foråret... -m0rt3n xt125

Vi venter og lurer.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-11-06 16:30

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> writes:

> Den skulle komme til vinter, men Team Ghostrider har et _meget_ løst forhold
> til begrebet tid, så jeg tror, den først kommer til foråret...

Ah. Så "324 km/t" BEHØVER ikke at være med samme slags timer som vi
andre bruger?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : m0rt3n

Dato : 22-11-06 19:06

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> Ah. Så "324 km/t" BEHØVER ikke at være med samme slags timer som vi
> andre bruger?

Selvfølgelig ikke! Optagelserne foregår jo under kontrollerede forhold. Det
står i starten af filmene. Andet ville da være uansvarligt.
-m0rt3n xt125

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-11-06 20:24

m0rt3n wrote:
> hehe, så er han i gang igen, den gavtyv!
> http://www.youtube.com/watch?v=lhqeIDiwSHw
> -m0rt3n xt125

Det bliver spændende at se hvor hurtigt han kommer rundt på ringen.. Ser ud
som om det går rimelig godt

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Moller

Dato : 25-11-06 17:45

Anders Houmark skrev:

> Det bliver spændende at se hvor hurtigt han kommer rundt på ringen.. Ser ud
> som om det går rimelig godt

   Så vidt jeg husker magtede han ik at slå ring taxien sidst der var klip
med ham dernede ;) så håb ik for meget, manden er mere Daredevil, end
Racerkøre ;)

   VH
   Moller

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-11-06 10:00

Moller wrote:

> Så vidt jeg husker magtede han ik at slå ring taxien sidst der var
> klip med ham dernede ;) så håb ik for meget, manden er mere
> Daredevil, end Racerkøre ;)

hehe ja, ring taxien kører jo ikke altid lige på grænsen, mener Sabine
ligger på omkring 10min når hun har kunder med :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk