HELD 2520 SAMURAI handske
Fra : schlaeger

Dato : 21-11-06 09:50

Kære NG.

Louis har tilbud på en HELD 2520 SAMURAI handske.

Den kan købes for (omregnet) 300 dkr. og koster herhjemme (vejl.) 875,-.

Det virker som et rigtig godt køb til prisen, men inden jeg køber, vil jeg
gerne høre om Jeres eventuelle erfaringer med handsken.

.... og nu skal I altså ikke spæne til PC'en og komme mig i forkøbet med
en bunke bestillinger.

Mch Schlæger

Fra : Skovtrolden

Dato : 22-11-06 14:25

"schlaeger" <turhvalFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ... og nu skal I altså ikke spæne til PC'en og komme mig i forkøbet med en

Har en kollega som købte i sommers, han er tilfreds, han mener at have givet
mellem 500 og 600kr.

Jeg overvejer selv nu da de er på bud, mine egne er nemlig rigelig varme,
til sommerbrug.

Mvh

Skovtrolden