Shopping i tyskland
Fra : P&H

Dato : 19-11-06 22:30

Hej
For et par mdr. siden læste jeg et indlæg om et dækken eller "garage" til mc
fra en butik i tyskland men nu kan jeg ikke finde indlæget og linket. Har du
evt. et tip.
Mvh
Per.

Fra : Anders Majland

Dato : 20-11-06 00:03

> For et par mdr. siden læste jeg et indlæg om et dækken eller "garage" til
> mc fra en butik i tyskland men nu kan jeg ikke finde indlæget og linket.
> Har du evt. et tip.

Louis.de har flere kvaliteter til forskellige formål. Jeg har købt nogle
stykker af deres røde med logo på til indendørs brug. De er ikke vandtætte
og de skal såmend bare holde det værste støv ude når mc'en overvinter ude i
det møg beskidte udhus. Det forhindre også kattene at klatre på den..
Specielt en killing fra i sommers blev upopolære da den forsøgte at hoppe op
på xtz ved at sætte kløer i lakken på sidedækskerne . Det kunne den ikke men
den kunne trække nogle ridser inden den faldt ned... Den har også for vane
at væse kløer på dækene og forleden såd den inde over baghjulet hvor den
angreb en strop der hang ned på udstødningsiden ....

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 20-11-06 00:08

www.louis.de er god for dækkener i alle prisklasser - til et virkeligt
glimrende pris/kvalitetsforhold.