Rukka outlast rygbeskytter?
Fra : Anders Houmark

Dato : 19-11-06 21:56

Hejsa..
Er blevet pålagt at skrive en ønskeseddel, og da jeg ikke lige står og
mangler så meget at skrive på, ja så kunne det da være en god ide med en ny
rygbeskytter. Har en Insize UFO nu her, og den er rigtig dejlig.. Men må
indrømme, at da jeg var til DMC Bronze her i sommers, så så instruktørens
Rukka godt nok fin ud..Meget luftig..

Problemet med min Ufo er, at den ikke giver ordentlig udluftning.. Dvs. når
jeg kommer hjem fra en tur så er ryggen på t-shirten helt gennemblødt.. Det
burde være anderledes med den Rukka, hvis man da skal stole på deres
reklamegas..

Men er Rukka'en den bedste rygbeskytter, eller findes der andet som er værd
at anbefale?

Mvh. og på forhånd tak,

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 20-11-06 19:45

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> skrev i en meddelelse
> Men er Rukka'en den bedste rygbeskytter, eller findes der andet som er
værd
> at anbefale?

Jeg har lige købt en Dainese Wave.2 som erstatning for min 4 år gamle
Insize. Og den er alle pengene værd. Fantastisk pasform og med god
ventilation. Kan helt klart anbefales. Kender ikke Rukkaen.
http://www.bike.dk/utrustning/index.php?view=58&PHPSESSID=6fa3211e741987ab3f6381b260cb1177

Venlig hilsen
Allan Bojesen

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 20-11-06 21:28

> [...]
> reklamegas..
>
> Men er Rukka'en den bedste rygbeskytter, eller findes der andet som er

Hej Anders
Som en af DMC´s instruktører er jeg næsten sikker på det har været
rygbeskytter fra Dainese. Se evt et af disse links
www.aagesen.dk
www.franzkroonmc.com
www.frankiesmccenter.dk
http://www.dmc-kursus.dk/

--
Arne Rohr Pedersen
(Kører selv med Dainese rygbeskytter.)

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-11-06 00:07

Arne Rohr Pedersen wrote:

Hej Arne

> [...]
> Som en af DMC´s instruktører er jeg næsten sikker på det har været
> rygbeskytter fra Dainese. Se evt et af disse links

Fint nok, du har helt ret, det var helt sikkert en Dainese, det kunne jeg
simpelthen bare ikke huske!
Mange tak

--
Anders Houmark