Import brugt eller ny mc
Fra : jew

Dato : 18-11-06 18:46

Hej med Jer.
Konen overvejer også at købe mc, og så kommer jo spørgsmålet.
Kan det svare sig at importere en brugt eller ny mc fra Sverige ?
Jeg ville være glad for nogle oplysninger, før jeg gør en tåbelig handel.

Mvh. jew C800

Fra : KOP

Dato : 19-11-06 00:31

"jew" <je@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan det svare sig at importere en brugt eller ny mc fra Sverige ?
> Jeg ville være glad for nogle oplysninger, før jeg gør en tåbelig handel.

Danmark har som på bilområdet, de laveste priser i Europa, så hvis det er
nyt eller nyere, så køb du roligt i Danmark, og pres rabat ud af
forhandleren.

m.v.h.
kop

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-06 10:20

KOP skrev i meddelelsen <455f9792$0$884$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

>Danmark har som på bilområdet, de laveste priser i Europa, så hvis det er
>nyt eller nyere, så køb du roligt i Danmark,

Og dog, der er af og til tyske "udsalgsvarer", som det kan svare sig at
bringe til Danmark, men husk momsforskellen, som, (i modsætning til
brugtkøb), forfalder ved nyindkøb.

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr