Jørgen Sørensen skrev i meddelelsen
<455ea2af$0$20256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
>Hej
>er der nogen der kan hjælpe
>den kører fint kold
>når den bliver varm kan den ikke meget over 6000 omd.
>har renset hoved dyse
>det virker som om den ikke åbner gas spjældene helt når den når op i
>omdrejninger
>der er knald nok på når bare man holder den under 6000
>er det gummi ophæng af kaburatorere "de ser ikke revnet eller møre ud"
Naeh, næppe, revnede indsugnings/manifold-gummi giver størst problemer i
tomgang, og lave ende.
>eller er der større chance for at det er gummiet i gasspjældet der er
revnet
>**(su kaburatorer)**
Måske :-/ men det kan vel kontroleres. Revnede CV-membraner plejer nu at
give "uro" i hele omdrejningsområdet.
Jeg ville også kigge luftfilter, tændrør/ledninger/hætter. Og så skulle Du
vel ikke lige have ændret på udstødningssystemet ?
** SU er et engelsk karburatormærke/brand, som godtnok bruger Constant
Velocity princippet. Så din karburator er en _CV karburator_ af japansk
oprindelse.
mvh
Orla, 2. definitionsrevser.
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr