/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Suzuki gsx 400
Fra : Jørgen Sørensen


Dato : 18-11-06 07:06

Hej
er der nogen der kan hjælpe
den kører fint kold
når den bliver varm kan den ikke meget over 6000 omd.
har renset hoved dyse
det virker som om den ikke åbner gas spjældene helt når den når op i
omdrejninger
der er knald nok på når bare man holder den under 6000
er det gummi ophæng af kaburatorere "de ser ikke revnet eller møre ud"
eller er der større chance for at det er gummiet i gasspjældet der er revnet
(su kaburatorer)
hilsen Jørgen

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 11556 spam-mails
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent en gratis SPAMfighter her.



 
 
Ukendt (18-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-11-06 10:29


Jørgen Sørensen skrev i meddelelsen
<455ea2af$0$20256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
>Hej
>er der nogen der kan hjælpe
>den kører fint kold
>når den bliver varm kan den ikke meget over 6000 omd.
>har renset hoved dyse
>det virker som om den ikke åbner gas spjældene helt når den når op i
>omdrejninger
>der er knald nok på når bare man holder den under 6000
>er det gummi ophæng af kaburatorere "de ser ikke revnet eller møre ud"


Naeh, næppe, revnede indsugnings/manifold-gummi giver størst problemer i
tomgang, og lave ende.

>eller er der større chance for at det er gummiet i gasspjældet der er
revnet
>**(su kaburatorer)**


Måske :-/ men det kan vel kontroleres. Revnede CV-membraner plejer nu at
give "uro" i hele omdrejningsområdet.

Jeg ville også kigge luftfilter, tændrør/ledninger/hætter. Og så skulle Du
vel ikke lige have ændret på udstødningssystemet ?

** SU er et engelsk karburatormærke/brand, som godtnok bruger Constant
Velocity princippet. Så din karburator er en _CV karburator_ af japansk
oprindelse.

mvh
Orla, 2. definitionsrevser.
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr




Armand (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 23-11-06 21:19


"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:455ed351$0$14026$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> > mvh
> Orla, 2. definitionsrevser.



--
Armand.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177502
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408534
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste