Mørkøv Scooterservice - efterlysning
Fra : Kim Olsen

Dato : 16-11-06 20:48

Hej gruppe

Ovennævnte havde på Mørkøv Kræmmermarked en stor stand, hvor han bla. andet
solgte LIFAN 250ccm maskiner til kr. 9.995,-.
Maskinerne ville komme 20. november 2006.

Da jeg også bestilte en, har jeg i et par dage prøvet at ringe til ham på
både fastnet og mobil uden held.

I dag var jeg forbi adressen Hovedgaden 7, 4440 Mørkøv, og firmaet er
tilsyneladende lukket og slukket - eller måske bare flyttet.

Der er ikke tale om, at jeg har betalt noget som helst forud, og kan derfor
bare bestille hos www.mc4you.dk men det var jo lettere med en lokal.

Så det er mest nysgerrighed: Nogen der ved hvad der er sket?

Kim Olsen
www.kims.pahn.dk

P.S. Advarsler om kinesercyklers ringe kvalitet vil være spild - jeg har
kørt Geely i flere år.