Billigst kasko på en ER6-N
Fra : Michael Tinding

Dato : 13-11-06 13:59

Ja, hvem har mon den billigste kaskoforsikring til en ER6-N?
Nogle forsikringsselskaber favoriserer jo bestemte mærker og alder. Jeg er
41 år elitebelist.

Fra : Ole

Dato : 13-11-06 14:26

On Mon, 13 Nov 2006 13:58:54 +0100, "Michael Tinding"
<whocares@fiske.net> wrote:

>Ja, hvem har mon den billigste kaskoforsikring til en ER6-N?
>Nogle forsikringsselskaber favoriserer jo bestemte mærker og alder. Jeg er
>41 år elitebelist.

Omkring 2.500 kr. vil jeg mene din alder / status taget i betragtning.

Jeg er 39 år (Elitebilist og biker) og giver 3.320 på en '06 DL-1000
V-Strom, min tidligere cykel var en '05 DL-650 V-Strom og den gav jeg
omkring 2.500 for. Det var dog i et andet selskab.

mvh Ole

Fra : Jacob Aulbjerg Niels~

Dato : 13-11-06 18:13

Hejsa!
Jeg har en ER6f.
Er 27 år gammel og har 5 års anciennitet.
Jeg betaler 3800,-/år.
Det er ved Runa forsikring...
Så med din alder må du jo kunne få den væsentligt billigere...
--
/Jacob
Kawasaki ER6f '06

Fra : N & H

Dato : 13-11-06 18:53

> Ja, hvem har mon den billigste kaskoforsikring til en ER6-N?
> Nogle forsikringsselskaber favoriserer jo bestemte mærker og alder. Jeg er
> 41 år elitebelist.

tjek
http://www.frankiesmccenter.dk/Default.asp?DocID=306&RevID=166&Tpl=1Template1.asp

der er den på tilbud. forsikring fra 2935. må siges at være et fint tilbud

/Nicolai

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-11-06 23:10

"N & H" <nlhh@nospam.dk> writes:

> der er den på tilbud. forsikring fra 2935. må siges at være et fint tilbud

Igen kræver det dog sikkert bare at man putter pengene i urimeligt
høje låneomkostninger hos MC-finans. Jeg kunne fx låne pengene til min
MC meget billigere i banken end hos MC-finans.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-11-06 18:07

"Michael Tinding" <whocares@fiske.net> writes:

> Tak for de mange fine bud. Frankies-MC ligger faktisk i nærheden. Jeg havde
> forestillet mig at udbetale 50% af beløbet. og så afdrage resten over 2-3
> år, så renterne kommer forhåbentligt ikke til udgørre så stor en del. Det
> kunne være at dette faktisk er den helt rigtige løsning, netop i mit
> tilfælde

Det er muligt at MC-finans kan betale sig for dig på grund af den
billige forsikring det giver mulighed for, og deres renter er heller
ikke urimelige. Til gengæld er de urimeligt dyre med oprettelse af
lånet (ca. 8000 kroner, sidst jeg checkede). Så check lige med din
bank før du låner pengene hos MC-finans.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*