ntv 650 lugter af benzin (opstaldet)
Fra : axl.schmidt@gmail.co~

Dato : 13-11-06 05:40

hej alle

min ntv står godt i en kælder vinteren over, men den lugter lidt af
benzin
det er jo dejligt, men ikke nødvendigvis i en kælder i en beboelse

kender nogen til en hane/ventil/slange et sted, man kan dække af?

/aksel

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 13-11-06 08:41

> kender nogen til en hane/ventil/slange et sted, man kan dække af?

Nu ved jeg jo ikke hvad du allerede har gjort, men udstødningen kan
iværdtfald´med fordel dækkes til, gerne med en kraftig lille plastikpose sat
fast med 2-3 elastiker.

Mvh.
Martin Guld Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 18:39

axl.schmidt@gmail.com skrev i meddelelsen
<1163392777.643472.210600@h54g2000cwb.googlegroups.com>...
>hej alle

>min ntv står godt i en kælder vinteren over, men den lugter lidt af
>benzin
>det er jo dejligt, men ikke nødvendigvis i en kælder i en beboelse

Motorcykler lugter Du kan dræne karburatorerne, det hjælper en del, det
hjælper også at tappe olien af, (husk at påfylde igen ved ibrugtagning).
Lydpotter lugter, placer i et skur udendørs. Og, ikke mindst, dæk lugter.

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr