Suzuki VS 750 G Intruder
Fra : Richard Vestergaard

Dato : 12-11-06 14:25

Hej med Jer derude!
Håber der er nogen der kan hjælpe mig med en manual/ instruktionsbog til
ovennævnte Mcér.
Eller hvor jeg kan finde den.
I speedometeret sidder der 2 lamper. Når jeg kommer over 80 kmt. blinker den
ene rødt.
Der stå nogle japanske skrifttegn. Er der nogen der hjælpe mig med hvad det
betyder.
Richard

Fra : MKS - 74

Dato : 12-11-06 14:41

On Sun, 12 Nov 2006 14:25:26 +0100, "Richard Vestergaard"
<labille@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>ene rødt.
>Der stå nogle japanske skrifttegn. Er der nogen der hjælpe mig med hvad det

At du kører over 80 km/t ....De japanske hjemmemarkedsmodeller har
en sådan lampe pga. deres hastighedsbestemmelser, er du træt af at se
på den så kan du bare afmontere ledningen eller pille pæren ud.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : Jørgen Z. Alexanders~

Dato : 12-11-06 23:45

Richard Vestergaard <labille@tdcadsl.dk> skrev:
>Hej med Jer derude!
>Håber der er nogen der kan hjælpe mig
>med en manual/ instruktionsbog til
>ovennævnte Mcér.

Prøv at kigge på denne side:
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
Den er ganske informativ, men kræver kanske lidt granskning.
Ps. Er der ik 3 lamper i spedo'et?
Det er der på min VS800
Jørgen
--
Efter 25 år på 'behagelige' 4 hjul,
nu også lidt/meget sjovere på 2 hjul, med Zuki VS800 !!