Sæsson afslutning
Fra : J.C.Kløve

Dato : 12-11-06 09:09

Det er givet det meste af gruppen aldeles ligegyldig. Imidlertid har
flere skribenter her i gruppen ved flere lejligheder i løbet af den
forløbne sommer, ikke undladt at gøre opmærksom på at jeg i en
øjebliks pessimisme afsluttede sæsonen 2005 den 3. SEP.
Derfor er jeg nød til her at bekendtgøre at jeg i år 2006, først
har afsluttet sæsonen denne weekend, mere præcist fredag eftermiddag
den 10. NOV kl. 17.23.

SV'eren er nu parkeret i stuen på sin stand og vedligeholdelses
foranstaltningerne kan iværksættes.

Ses der på sæsonen 2006 har den været udmærket, og især i foråret
og forsommeren fik jeg kørt en del km, ikke mindst på DFM
Forårs-Touren (mon der er nogen der vover at arrangere nok en
forårstur til udlandet i 2007??)

I sensommeren og efteråret blev det ikke til mere end et par tusinde
km, og igen i år må det konstateres at jeg ikke fik kørt "fjorden
rundt" sammen med Orla - det er noget øv, det _skal_ vi altså få
gjort i foråret.

Vintervedligeholdet frem til det atter bliver interessant at færdes
på de danske landeveje bliver i al væsentlighed et nyt kædekit, og
nye dæk, udover selvfølgelig almindelig pudslen.

Årets dårligste oplevelse må blive min nye køredragt.
Jeg valgte i foråret at købe en Vanucci frem for en Probiker ved
Louis, al den stund at jeg antog Vanicci for værende af bedre
kvalitet.
Som udgangspunkt er jeg også voldsomt glad for dragten (heldragt ART
X) men...
Ved enden af sæsonen er en ventilationslynlås gået i stykker (ved
første betjening) og "hovedlynlåsen" er ligeledes gået i stykker
i og med at der er knækket en tand - det skuffer mig - så en af de
spændende ting ved vinteren er hvad Louis stiller op med den når jeg
nu i næste uge sender den retur med ønske om
1)reparation
2) ombytning
3) pengene tilbage.

--