org. udstødning til bandit 600, årgang 200~
Fra : Simon Viftrup

Dato : 11-11-06 15:38

Hej

Jeg har købt en bandit monteret med uoriginal "effekt" udstønding. Det er
sådan set meget godt da den så lyder af lidt mere sjov, men jeg vil gerne
have et DMC kørekursus og har hørt at det kræver en original udstødning pga.
støj.

Er der nogen der ligger inde med en brugt til en fornuftig pris?
Det gør ikke noget at den er bulet og rusten, bare den virker som den skal.

mvh
Simon

Fra : CL

Dato : 11-11-06 16:23

"Simon Viftrup" <svif@phys.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ligger inde med en brugt til en fornuftig pris?
> Det gør ikke noget at den er bulet og rusten, bare den virker som den

Køb en db killer eks her
>http://www.carpimoto.it/product/Lang_EN/Chan_1/Prod_2843.htm<
virker fint.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Simon Viftrup

Dato : 12-11-06 12:44

Tak for tippet, det virker som en hurtig og enkel løsning - og også noget
billigere end at købe en ny potte.

Fra : Knud Dam

Dato : 11-11-06 17:21

> [...]
>
> Er der nogen der ligger inde med en brugt til en fornuftig pris?
> Det gør ikke noget at den er bulet og rusten, bare den virker som den

Hej Simon.

Er det en komplet udstødning eller en slip-on udstødning ?

Jeg har en Arrows Slip-on på min Bandit og du må gerne låne den originale
potte til DMC kørekurset, hvis det er nødvendigt.

Jeg deltog i 2001 med min Arrows udstødning, og det var ikke noget problem.

OBS. Min er fra '99, jeg ved ikke, om den fitter på en '02'er.

Mvh

KD

Fra : Simon Viftrup

Dato : 12-11-06 12:48

Tak for det, jeg tror dog sådan en db killer - det lyder som en hurtig
løsning.

mvh
Simon