Louis brok!!
Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 08-11-06 14:31

Hej NG!
Nu har jeg 3 gange i træk bestilt en ny hjelm fra Louis.de og hver gang har
jeg ca 10 dage efter at de har bekræftet min bestilling fået en mail om den
kan de ikke levere alligevel.
Og det har altså været en en ny model hvergang.
Er det normalt dernede fra eller har jeg bare været uheldig?
Jeg gider næsten ikke prøve igen.../-:
Mvh
Rasmus H Husky 610 Nightriderstyle

Fra : Sune

Dato : 08-11-06 15:36

"Rasmus og Ditte" <ditras@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om den kan de ikke levere alligevel.
> Og det har altså været en en ny model hvergang.
> Er det normalt dernede fra eller har jeg bare været uheldig?

Jeg har handlet rigtig meget hos Louis de sidste 2-3 år. Jeg har kun
positive oplevelser.
De rigtige varer og hurtig levering.

vh Sune

Fra : Pede Larsen

Dato : 08-11-06 15:47

Jeg har også fået mine varer til tiden uden problemer.
Men sidst hentede jeg min Schupert C2 hjelm personligt i Kiel, mest fordi
jeg ville se og prøve den inden køb :)
men ellers prøv at ringe der ned, de kan da tale Engelsk, sådan da he he

--
MVH
Pede Larsen

Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 08-11-06 16:25

> [...]
> kan de ikke levere alligevel.
> Og det har altså været en en ny model hvergang.
> Er det normalt dernede fra eller har jeg bare været uheldig?

Har prøvet nøjagtig det samme med en Shoei Raid i foråret. Man kunne
have dem mistænkt for at lokke kunder "i gyngen" på denne måde. Jeg
bestilte en hel del andre ting, når jeg nu skulle have bud derned
alligevel. Alt det andet kom prompte, men hjelmen, som var det jeg
egentlig var interesseret i, den så jeg aldrig

Mvh
Hornsved

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-11-06 20:01

Rasmus og Ditte wrote:
> [...]
> Og det har altså været en en ny model hvergang.
> Er det normalt dernede fra eller har jeg bare været uheldig?

Det lyder lidt ekstremt så mange gange du har bestilt forgæves.

Jeg købte i januar måned et kædekit til min Yamaha, og da de ikke kunne
levere på det tidspunkt (pga. at de havde kørt kædekittet til halv pris og
nok fået udsolgt dem de havde), sendte de mig først en mail om "problemet",
og dernæst senere et rigtigt brev, hvor i de forklarede hvad der skete.

har kun gode erfaringer med Louis.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Dr. Enduro

Dato : 08-11-06 20:16

Rasmus og Ditte skrev:
> [...]
> kan de ikke levere alligevel.
> Og det har altså været en en ny model hvergang.
> Er det normalt dernede fra eller har jeg bare været uheldig?

Prøv at sende en venlig brokkemail, måske giver de dig noget rabat som
plaster på såret.

--
Hilsen Jan

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-11-06 08:51

Rasmus og Ditte wrote:
> Er det normalt dernede fra eller har jeg bare været uheldig?
> Jeg gider næsten ikke prøve igen.../-:

Bestilte kædekit hos dem. Fik forkert samleled med.
Mailede og forklarede i detaljer.

Fik lynhurtigt en undskyldning. Pakke med samleled ankom et par dage senere.
Én til af samme forkerte slags.
Mailede igen.
Ny undskyldning.
Gad ikke vente, så trak mc over til mekaniker der samlede kæden.
Et par dage efter kom det rigtige samleled så.
Så det har jeg liggende klar til næste gang

Har bestilt grej 3-4 gange hos dem. De andre gange har der ikke været
problemer. Heller ikke selv om det har være tilbudsvarer i begrænset antal.

/jim

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 09-11-06 19:33

> [...]
> den kan de ikke levere alligevel.
> Og det har altså været en en ny model hvergang.
> Er det normalt dernede fra eller har jeg bare været uheldig?

Ingen problemer. Har dog kun bestilt mindre ting som sliddele og småudstyr.
Det kan dog tage op til en uge før det kommer. Og det er længere end jeg
plejer at vente på stumper fra England.
FOCs

Fra : Henrik Mahler

Dato : 10-11-06 22:58

Har kun gode erfaringer, har handlet
2-3 gange, mest tøj,....

Fra : BSV

Dato : 06-02-07 14:52

Det er ganske simpelt, som udlænding (set fra Tyskland) tager de ikke
bestillevarer hjem til dig. Det er en underlig regel men det har noget at
gøre med forskellige regler for at tilbagekalde betalinger med Visakort,
samt at de nok har fået for mange efterkravspakker tilbage.
Så hvis du bestiller lagervare skulle der ikke være problemer.

MVH
BSV
ZX12R B1

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 09-02-07 13:48

Det var tilbudsvarer,så dem skulle de nu nok have på lager.
Jeg tror nærmere det er noget med at de sætter en enkelt hjelm til salg,
vildt billigt for at lokke folk til at købe nogen andet med,nu man alligevel
bestiller noget.
Så er det bare ærgeligt at de ikke kan levere tilbudsvaren,men de andre
varer er afsendt.
Nåh,men det lykkedes mig at få en hjelm i 4 forsøg.
Og rigtig billigt.

Fra : Anders Majland

Dato : 10-02-07 09:08

> [...]
> Jeg tror nærmere det er noget med at de sætter en enkelt hjelm til salg,
> vildt billigt for at lokke folk til at købe nogen andet med,nu man

Så grelt tror jeg ikke det er - men det er et problem at deres online sider
ikke er ajourført med lageret.... Det burde være sådan at der ikke er flere
der kan putte en vare i kurven en der fysisk er varer på lageret ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk
Aprilia Leonardo 150 1998 [65Mm],