Ducati 1098 - First pics.
Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-06 00:30

Fra : Hekto

Dato : 08-11-06 01:12

> <http://www.motorcyclenews.com/nav?page=motorcyclenews.articles.articleCategory.article&resourceId=5940199&articleCategory=NEWS_NEW-BIKES>

Det debateres stadig om ikke billederne er fake af een eller anden art.

Hvis ikke .... er det igen lykkedes Terblanche at lave en '0'-sællert!
Den er G R I M ! Fronten er for ordinær. Ligner jo en japser!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-06 01:27

On Wed, 08 Nov 2006 01:11:32 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote:

>Det debateres stadig om ikke billederne er fake af een eller anden art.

Billederne? En Ducati er vel et eller andet sted altid fake, primært
for folk der er nemme at narre.... .

(Men jow, man skal være forsigtig med MCN - sidst med R1'eren passede
det dog).

--
-Michael

Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 08-11-06 07:12

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse

> Det debateres stadig om ikke billederne er fake af een eller anden art.
>
> Hvis ikke .... er det igen lykkedes Terblanche at lave en '0'-sællert! Den
> er G R I M ! Fronten er for ordinær. Ligner jo en japser!
Nærmest en krydsning af en Fireblade og en Daytona 675..

Tamburini tilbage.... vi vil ha' Tamburini tilbage... Tamburini
tilbaaaaage.... vi vil ha Tamburini tilbage

Steffen

Fra : Hekto

Dato : 08-11-06 10:01

Steffen Voss Winkler pretended :
> Tamburini tilbage.... vi vil ha' Tamburini tilbage... Tamburini
> tilbaaaaage.... vi vil ha Tamburini tilbage

Jeg ville være tilfreds hvis Terblance rejste
hjem igen ... eller bare overnattede en enkelt
nat på et fortov i Soweto. Næste morgen ville han
sikkert være forsvundet for altid!

Iøvrigt har jeg hørt at næste års Hånda-modeller
er lavet af papir, så de kan fotokopiere dem,
klippe lidt og lime dem sammen. De siger at
Hånda'erne bliver bedre end nogen sinde, med
denne fantastiske nye teknologi. Stellet vil være
bedre og stærkere end selv de trykstøbte
aluminiumsstel - der heller ikke kostede mange
basseører at producere.

Nå, det er vel også fake (forhåbentlig) - ikke
Michael???

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer
Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og
Elefanter!

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-06 10:06

On Wed, 08 Nov 2006 10:01:01 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:

>Nå, det er vel også fake (forhåbentlig) - ikke
>Michael???

At du har hørt det og tror fuldt ud på det - Nej da, det lyder skam
fuldt ud rigtigt....the power of dreams! Nogle er bare nemme at
overbevise om hvad som helst .

--
-Michael
CBR600info - http://www.hondacbr600.frac.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 20:58

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse

> Det debateres stadig om ikke billederne er fake af een eller anden art.

Dette skulle vel være rigtigt, "snuppet" fra Duc fabrikkens side:
http://blog.ducati.com/post/90/la-nuova-superbike-1098-godetevela/#

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-06 23:52

On Wed, 8 Nov 2006 20:58:21 +0100, "Flemming Disc"
<disctekniksnabeladiscteknik.dk> wrote:

>Dette skulle vel være rigtigt, "snuppet" fra Duc fabrikkens side:
>http://blog.ducati.com/post/90/la-nuova-superbike-1098-godetevela/#

Well, når nu katten alliwl var ude af sækken kunne de vel også ligeså
godt frigive dem. Grim? Nøh egentlig ikke. Særlig interessant design?
Nøh, heller ikke, hvis ikke det var fordi den var rød, ville jeg nok
nærmere kalde det lidt grå leverpostej..ret ligegyldigt. Men det kan
jo være den har noget andet at byde på?

"England's Motorcycle News, owned by EMAP, has blown wide open a
worldwide embargo and coordinated release of Ducati's new 1098 model.

Ducati had coordinated with news outlets around the globe to introduce
the new bike on November 14th, but stolen studio photos surfaced on
the Internet and led EMAP to publish photos and information on the
bike. That led to Ducati moving up the press intro a week and to the
early launching of the bike on the official Ducati website.

A worldwide press intro scheduled for the end of this month in South
Africa was meant to follow release of photos and specs on the 14th."

De er nok en lille smule negative i 40132 lige nu .

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-06 06:36

> [...]
> Nøh, heller ikke, hvis ikke det var fordi den var rød, ville jeg nok
> nærmere kalde det lidt grå leverpostej..ret ligegyldigt. Men det kan

Hej
Jeg syntes den er kanon flot, ligner meget mere en rigtig Ducati end
749/999.

Hygge PD CVR1100t

Fra : MKS - 74

Dato : 09-11-06 10:14

On Thu, 9 Nov 2006 06:36:17 +0100, "Poul Dam"
<pouldamhyggeadslhome.dk> wrote:

>Jeg syntes den er kanon flot, ligner meget mere en rigtig Ducati end
>749/999.

Syntes at dele vandene forekommer det som, en del synes som du og en
del at den er sammensat af en masse stilelementer taget fra andre
cykler uden rigtig at byde på noget selvstændigt, altså lidt
småkedeligt/ligegyldigt.

Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 09-11-06 18:09

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> del at den er sammensat af en masse stilelementer taget fra andre
> cykler uden rigtig at byde på noget selvstændigt, altså lidt

Kedelig eller ej... så syntes jeg faktisk at der et par elementer, der
antyder en tilbagevenden til Tamburini's gloværdige 916 design... og det er
jo positivt.

De dobbelte forlygter - som dog ligner noget stjålet fra en Daytona 675.
Dobbelt indsugning lige under lygter - lidt trekantede i form.
Monosvingeren er kommet tilbage.
Både tank og bagstykket har også ligeheder - bl.a dobbelte baglygter
Dobbelt oplagte ovale potter.

Jeg syntes nu ikke at den er helt ringe... når det nu er en Dukkuluk

Steffen

Fra : MKS - 74

Dato : 09-11-06 18:27

On Thu, 9 Nov 2006 18:09:03 +0100, "Steffen Voss Winkler"
<vosswinkler@mail.dk> wrote:

>Kedelig eller ej... så syntes jeg faktisk at der et par elementer, der
>antyder en tilbagevenden til Tamburini's gloværdige 916 design... og det er
>jo positivt.

Det er der _rigtig_mange der kan se og iøvrigt var det vist også spået
af næsten ligeså mange at den ville få?!? Så det er vist helt bevidst,
men det er somom at de har villet please lidt for mange forskellige og
så har den fået lidt fra hver stilart (en smule uharmonisk IMO) uden
at forsøge at skabe noget unikt. Om tilbagevenden til lidt af det
tudsegamle 916-design er positivt, well for mange ducatisti (og andre)
er det nok og det er jo egentlig også det væsentlige, for mig har det
design for længst haft sin tid.

>Jeg syntes nu ikke at den er helt ringe... når det nu er en Dukkuluk

Så ringe som Brian åbenbart synes næh, det er da ikke en Haya eller
Gixxer-øjebæ... særlig spændende næh heller ikke IMO, men det kan jo
være at den kører godt .

Fra : Hekto

Dato : 10-11-06 11:44

It happens that MKS - 74 formulated :
> [...]
> del at den er sammensat af en masse stilelementer taget fra andre
> cykler uden rigtig at byde på noget selvstændigt, altså lidt

ØV! ØV! ØV! - jeg er fuldstændig enig med dig!!!!

Ligegyldigt design, og ligner nærmest en
sammenblanding. Man skulle finde en ny front, og
den klistrede man så på!

Den skulle have lidt at byde på, med 160HK til
ca. 190 Kg.

Fra : MKS - 74

Dato : 10-11-06 14:43

On Fri, 10 Nov 2006 11:43:46 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:

>ØV! ØV! ØV! - jeg er fuldstændig enig med dig!!!!

Det kan vi virkelig ikke ha' - Så ændrer jeg straks min opfattelse og
nominerer den til en af de nye "verdens vidundere" på linie med
operahuset i Sydney .