Afmeldes forsikring automatisk når man afl~
Fra : Kong

Dato : 07-11-06 20:43

Afleverede mine plader for et par uger siden, stadig intet hørt fra GF
og derfor kommet i tvivl om dette.

Nogen der ved noget?

/Palle

Fra : KOP

Dato : 07-11-06 21:21

Afleverede mine plader for et par uger siden, stadig intet hørt fra GF
og derfor kommet i tvivl om dette.

Nogen der ved noget?

/Palle

---- ja det går helt af sig selv. I løbet af nogle uger modtager du en check
på din overskydende forsikringspræmie.

kop

Fra : Jan Bachman

Dato : 08-11-06 09:41

On 7 Nov 2006 11:43:08 -0800, "Kong" <kongerslev@gmail.com> wrote:

>Afleverede mine plader for et par uger siden, stadig intet hørt fra GF
>og derfor kommet i tvivl om dette.
>
>Nogen der ved noget?
>
>/Palle

Jeg har TopDK. Da jeg solgte min MC sidste år, ventede jeg også i et
par uger på en check. En opringning gav flg. svar. De venter som regel
2-3 uger med at sende check ud, da de fleste ved udskiftning af
køretøj, køber et nyt kort efter, som skal forsikres. Det er mere
praktisk at sende en regning/check på differencen mellem de to
forsikringer.

Hvis du ringer ind og beder om checken, så sender de den med det
samme.

/Jan

Fra : Richard

Dato : 08-11-06 18:42

Kong wrote:

> Afleverede mine plader for et par uger siden, stadig intet hørt fra GF
> og derfor kommet i tvivl om dette.

Send dem kopi af slutsedlen - det var nok for Tryg til at standse min
bilforsikring og refundere den forudbetalte praemie per salgsdatoen...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK