? køb af Thunderbike Dragpipes i D...
Fra : Verner Jensen, Ålbor~

Dato : 07-11-06 20:33

Hejsa!

Jeg skal til Ribe i næste uge - og da jeg er på kig efter bla. nogle
Thunderbike Dragpipes - lurede jeg på om spare noget ved at køre lige
grænsen for at købe dem.

Men;
1) er der noget at spare ved at hente selv - andet end portoen...

2) Hvor kan jeg købe Thundebike stumper i nærheden af grænsen, eks.
Flensborg?

Pfht,

VV

Fra : Morten

Dato : 08-11-06 10:04

Jeg kender ikke thunderbike men generelt tror jeg godt det kan svare sig og
køre derned, hvis ikke man har for langt.Fik selv monteret elektroniske
udstødninger for under 12000 og prisen i Århus var ca 23000 m montering
har hørt om prisen andre steder for de samme udstødninger her i DK og det lå
på 15-16000 uden montering. men det kræver jo de har det hjemme når man
kommer

Morten

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 18:31

Morten skrev i meddelelsen
<45519d86$0$180$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...

>Fik selv monteret elektroniske udstødninger.....

Elektroniske udstødninger ?? Huh ? Ka' knallerten ikke lave larm nok selv
;-D

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-06 06:39

Hvad mener du med det?

Hygge PD CBR1100t

Fra : Morten

Dato : 09-11-06 11:57

Der sidder et spjæld som åbner og lukker
enten fri udblæsning ,eller gennem potter

"Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med det?
>
> Hygge PD CBR1100t

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-11-06 13:14

Morten wrote:
> Der sidder et spjæld som åbner og lukker
> enten fri udblæsning ,eller gennem potter

Smart !

/jim

Fra : Orla Pedersen

Dato : 09-11-06 14:02