Lader fra Lidl
Fra : Morten

Dato : 07-11-06 09:46

Har købt en lader i Lidl ( TRONIC T4X ) til 150kr
umiddelbart lyder det billigt hvis man sammenligner priser og data på andre
ladere, men den virker ikke.Har været henne og bytte den til en anden men
den virker heller ikke
Er der andre der har samme problem ?
Morten

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Orla Pedersen

Dato : 07-11-06 10:26

Morten wrote:

> [...]
> ladere, men den virker ikke.Har været henne og bytte den til en anden men

Og Du er helt sikker på at det ikke er et RTFM problem ? Du skal gøre en
aktiv indsats for at starte laderen iflg. manualen. Og den _kan_ ikke lade
på en akku med under 7,5 volt. (helt tom akkumulator).

mvh
Orla

Fra : Morten

Dato : 07-11-06 11:02

Har prøvet alt. Der er godtnok lys i den røde diode men der sker ingenting
når man trykker på meny-knappen
den bliver da også lunken når den har været til et par timer har såmænd også
prøvet og kortslutte den og så skulle advarsels lampen jo lyse. tror selv at
det er meny knappen der ikke virker,men kan desvære ikke skille den ad for
for at måle da de bruger 2 stk specielle skruer m trekantet hul
Morten

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Morten

Dato : 07-11-06 12:54

Fik byttet den igen og nu virker det

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 18:13

Morten skrev i meddelelsen
<455073e5$0$142$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...
>Fik byttet den igen og nu virker det

Forkert polaritet ?

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Morten

Dato : 07-11-06 20:30

Nej fik byttet laderen til en ny som virker upåklageligt

Morten

meddelelse news:4550c3a4$1$863$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Pede Larsen

Dato : 08-11-06 07:02

Hvor har du købt den henne ?
Jeg bor selv i Næstved og ville gerne have sådan en også :)

--
MVH
Pede Larsen

Fra : Morten

Dato : 08-11-06 10:35

prøv dette link så kan du finde nærmeste butik
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.service.s.sts.index
Morten

Fra : Pede Larsen

Dato : 08-11-06 15:45

Oki takker Morten fandt en i Ringsted.
Men har lige et spørgsmål, er det en lader der lader batteriet op og så
pilles den af ?
Eller er det en lader der vedligeholder batteriet, altså man kan lade den
side vinteren over og så motionere den batteriet og holder det godt kørende
?

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 18:34

Pede Larsen skrev i meddelelsen
<4551ed5c$0$4158$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...

>Eller er det en lader der vedligeholder batteriet, altså man kan lade den
>side vinteren over og så motionere den batteriet og holder det godt kørende

Blyakkumulatorer skal _ikke_ motioneres, de skal holdes opladet.