MZ´eren starter som en drøm.
Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 09:21

Hej NG

For nogle måneder erhvervede jeg mig en MZ ETZ 250 (1985)

Den havde nu stået stille i næsten 2 mdr. Her til morgen prøvede jeg så at
starte den. 2. Hug. og den var igang.

Så måtte jeg hellere, nyde en af de, måske sidste dage, med nogen lunde
vejr, til at lufte den ordentligt :]

Dejlig morgen her på Østjylland.

/SWP @ 8963

----------
Ret selv i email for at få den til at virke.
(Hint) snavs er plettet...
----------
Honda Civic ES 1,6i

Fra : Buffizan

Dato : 07-11-06 15:14

> For nogle måneder erhvervede jeg mig en MZ ETZ 250 (1985)
> Så måtte jeg hellere, nyde en af de, måske sidste dage, med nogen lunde
> vejr, til at lufte den ordentligt :]
Eller monter en sidevogn, så kan morgenavis+brød kombineres med
en til tider flot vintersol,,

mvh Erif

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 07-11-06 21:03

"Eller monter en sidevogn"

Jep, men ækvipage, MZ250 med sidevogn, kører hver dag endnu. Men de andre
MC'er er kørt i hi.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Buffizan

Dato : 08-11-06 22:00

> Jep, men ækvipage, MZ250 med sidevogn, kører hver dag endnu. Men de andre
> MC'er er kørt i hi.
Ja, lige præcist. Nu lige bortset fra at koblingen er sveden af på
ETZ250ern (med orig. medfødt sidevogn ). Jeg vil efter montering
af ny kobling benytte go' gl.daws monograde gearkasseolie, det er vist
det koblingen i en sådan er lavet til,,

/Erik

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 09-11-06 15:37