forsikring solsort
Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 06-11-06 22:00

står og overvejer om skridtet efter min gamle cbr1k

zx9r
vf750 (94->
cbr xx
R1100rs

jaja måske forskellige for jer, men de opfylder alle mine behov. Dog ville
min forsikring ikke røre ved to af dem (gæt selv hvilke).- dog kan jeg
sagtens få ansvar meeeen de er jo lidt dyre...

så spørgsmålet er : hvad giver I for kasko for en BB og hvor

Kan sige at jeg skal give ca 3500 i kasko for bimmeren og vifferen, så alt
for meget mere vil jeg jo pive lidt over.

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 06:18

> så spørgsmålet er : hvad giver I for kasko for en BB og hvor
>
> Kan sige at jeg skal give ca 3500 i kasko for bimmeren og vifferen, så alt
> for meget mere vil jeg jo pive lidt over.

Hej
Codan vil have ca.4700 årlig med ca.7000 i selvrisiko.

Hygge PD CBR1100t

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 07-11-06 19:40

> Hej
> Codan vil have ca.4700 årlig med ca.7000 i selvrisiko.

Codan ?!?! Vidste ikke de havde attraktive priser på noget som helst. Nå
det må undersøges. prisen kan jeg godt leve med ;)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-11-06 20:46

> Codan ?!?! Vidste ikke de havde attraktive priser på noget som helst. Nå
> det må undersøges. prisen kan jeg godt leve med ;)
Tjah jeg ringede idag til Codan, er 30 år med 8 års skadefri, min CBR1000F
skulle koste ca 10k hvis jeg ikke kører 3 mdr. om året.
Giver 6k hos Tryg.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 07-11-06 21:44

> Tjah jeg ringede idag til Codan, er 30 år med 8 års skadefri, min CBR1000F
> skulle koste ca 10k hvis jeg ikke kører 3 mdr. om året.
> Giver 6k hos Tryg.

DEN kan klares noget billigere (gf / fdm) jeg valgte kasko fra da jeg
havde den, og gav 900 i ansvar. Mener det omkring 3.500 i kasko, præcis som
jeg har fået tilbudt for VFR'eren og R1100RS'eren

meeen gf tog den kun fordi den var under 1000ccm (helt præcist 998ccm