GK skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:454f9d5e$0$12646$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> GK skrev:
>>>
>> .....At fylde tanken til bristepunktet er en effektiv måde at
>> minimere det indvendige areal hvorpå kondenseringen foregår!!
>
> ja det kræver jo selvf en konstant temp der hvor den skal stå .. men jeg
> har nu aldrig haft problemer med den metode
>
Jeg er på min færd på motorcykel ellers løbet ind i adskillige mc-ister
der stod med et uløseligt(?) problem efter at have benyttet
reservetanken første gang om foråret. Dertil kommer en god mængde her på
gruppen der med succes er blevet anbefalet "karbunadetømnings-kuren, og
endelig har en håndfuld af mine bekendte stået med den kedelige
oplevelse at bensinen løb under ud af tanken (det er jo dér hvor vandet
ligger at der opstår tæringer) - Senest denne sommer hvor en kammerat
ikke havde bemærket noget til en sive-lækage på hans godt og vel 30 år
gamle Laverda, indtil en fuld optankning gav tryk nok til at der sprang
en fin bensin-kilde sidelæns ud til venstre =
Forøvrigt en historie
der indeholder en positiv oplevelse: Det tog ikke længe førend at han
havde fået støvet en ny original tank op til den aldrende ged
--
Armand.