? ang. montering af bagskærmsstiver på Dra~
Fra : Verner Jensen, Ålbor~

Dato : 05-11-06 20:28

Howdy!

På min ny erhvervede Dragstar 650 har jeg afmonteret sadeltasker med
stivere. Nu skal jeg så have monteret bagskærmsstiverene igen men; Skal
studsen på bagstiveren helt ind i gummibøsningen sådan så stivren ligger i
plan med bagskærmen - eller skal der være afstande imellem stiver og
bagskærm?

Når jeg spørger er det fordi jeg ikke kan få stiveren helt ind i plan med
skærmen - men det sidder ca. 2 fra.

Pfht, VV.

Fra : Roland

Dato : 06-11-06 15:05

Tag et billede af hvordan du har "monteret" det og jeg skal guide dig
igennem

roland