Ses vi på Malerklemmen i morgen ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-06 09:56

Hej.

Ja, min Søndag er planlagt, en tur på Klemmen, og så hjem og skifte
motorolie + gearolie + bagtøjs olie, mens det er varmt, 4 nye tændrør i , og
så lige skylle den over, så ryger den i det nye skrueskur (en lille opvarmet
garage på 50m² ), så kan vi jo altid pusle lidt hen over vinteren

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-11-06 14:21

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> [...]
> så lige skylle den over, så ryger den i det nye skrueskur (en lille opvarmet
> garage på 50m² ), så kan vi jo altid pusle lidt hen over vinteren

Hej Dennis!
Hvor mange ka' du ha' i skuret ad gangen
Jeg ka' stille med 4 cykler og vi kan sikkert tromme et par stykker
mere sammen. Jeg går ud fra at din garage er med hjemmebar und alles

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-06 23:20

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse
> Hej Dennis!
> Hvor mange ka' du ha' i skuret ad gangen
> Jeg ka' stille med 4 cykler og vi kan sikkert tromme et par stykker
> mere sammen. Jeg går ud fra at din garage er med hjemmebar und alles

He-he, jeg tror at fruen har en mening om hvad den eventuelle overskydende
plads skal bruges til , hemmm.... næhh en bar er der nu ikke ! men der er
dog blevet plads til et lille køleskab

Fra : Futte & Co.

Dato : 06-11-06 21:35

> [...]

> plads skal bruges til , hemmm.... næhh en bar er der nu ikke ! men der er

Det sku' et gennemført luxus skrueskur du der har fået fruen til at
banke sammen
teløø'k mæ'ed, så skal du lige ha en fin mc lift støbt ned, se er'ed
perfekt . Altså bortset for internet forbindelsen, ik

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Richard

Dato : 07-11-06 18:46

Futte & Co. wrote:

> teløø'k mæ'ed, så skal du lige ha en fin mc lift støbt ned, se er'ed
> perfekt

Apropos, kan det vcirkelig passe, at der skal være en 10 cm spalte omkring
en lift, der nedfældes i gulvet? Forstår godt at den kan virke som
guillotine for tæerne; men en 8-10 cm bred gummikant kunne vel gøre det -
luftspalten falder man da bare i, ikk?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-11-06 22:28

On Sun, 5 Nov 2006 23:19:42 +0100, "Dennis Hellan Pedersen \(4690\)"
<dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote:

> [...]
>plads skal bruges til , hemmm.... næhh en bar er der nu ikke ! men der er

Det er fa'me flot - Rigtigt håndværk - Tillykke.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 08:38

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Hej Dennis.

> Det er fa'me flot - Rigtigt håndværk - Tillykke.

Takker , det har også taget sin tid, har været ved at køre sur i det et
par gange.....

Fra : Pede Larsen

Dato : 05-11-06 02:14

Yep vi er et par stykker fra Næstved der køre ca. kl. 13.00 :)
Det bliver godt med noget kaffe nå rman lander på klemmen :)
Ses der oppe :)

--
MVH
Pede Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-06 11:11

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev i meddelelsen ...
>Hej.
>

>Ja, min Søndag er planlagt, en tur på Klemmen,

Kunne sagtens være fristet, da alternativet er at renovere centralvarmeanlæg
i køkkenet :-/ Men nu husker jeg ret tydeligt hvor koldt afslutningen af
sidste vinter var, så jeg tror ikke at jeg vil udsætte dén reparation
længere

God tur !

mvh
Orla, kun med brændeovn i køkkenet sidste vinter, s.... fodkoldt om morgenen

http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Richard

Dato : 05-11-06 14:16

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Ja, min Søndag er planlagt, en tur på Klemmen,

Desværre ikke i år, Dennis, cyklerne kom slet ikke på hjul i år af mange
forskellige - enkelte forbandede - grunde

Men nu tegner alt heldigvis godt igen, også hvad mc-kørsel angår...

> [...]
> så lige skylle den over, så ryger den i det nye skrueskur (en lille opvarmet
> garage på 50m² ), så kan vi jo altid pusle lidt hen over vinteren

Ditto; kan også efter flere års venten se frem til et skrueskur at pusle
om cyklerne i. Bliver også rart til foråret at kunne klargøre cyklerne til
kørsel allerede første køredag, i stedet for at bruge den til klargøring

Men 50m2, er det ikke lidt vildt

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-06 23:29

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Men 50m2, er det ikke lidt vildt

Det er så de udvendige mål, der ryger ca. 38cm (væg ) hele vejen rundt , så
der kun ca. 42m² ;-( , men det er ikke 1cm² for meget !, fruen insisterer på
at bilen også skal være der :-/

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-06 00:04

> [...]
> kørsel allerede første køredag, i stedet for at bruge den til klargøring

Det var også lækkert at kunne stå i tørvejr (efter Klemme turen) og skifte
motor/gear/bagtøj's olie

Har smidt et par billeder i min DFMC profil, af skrueskuret

Fra : Richard

Dato : 07-11-06 18:42

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Har smidt et par billeder i min DFMC profil, af skrueskuret

Det ser sandelig meget funktionelt ud, Dennis, med fine gulvfliser og det
hele. Forstår godt at din viv vil sætte sig på en en del af den

Men hvor tæt er den vippeport egentlig? - burde der ikke være en
traditionel tofløjet vognport i en opvarmet garage?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 19:19

> [...]
>
> Men hvor tæt er den vippeport egentlig? - burde der ikke være en
> traditionel tofløjet vognport i en opvarmet garage?

Nu er den jo ny, så den er tæt nok endnu, men ellers er det vel bare at
skifte tætningslisterne når/hvis de bliver trætte ?

Fra : Richard

Dato : 08-11-06 20:29

> Nu er den jo ny, så den er tæt nok endnu, men ellers er det vel bare at
> skifte tætningslisterne når/hvis de bliver trætte ?

Forhåbentlig, men hvor formstabil er selve portpladen? - indadgående
yderdøre har det med at blive skæve med tiden og bøje mere og mere indad
IMHO. Bringer det ikke frem for at være negativ, men emnet interesserer
mig. At holde garagen tør og evt. opvarmet skulle jo helst ikke koste mere
end højst nødvendigt, heller ikke efter nogle år

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 21:58

Richard skrev i meddelelsen ...
> [...]

Nu er det jo en led-hejse-port.

>Forhåbentlig, men hvor formstabil er selve portpladen?

Det er som regel alu-PU-alu sandwich, og æeh, største fare for
formstabiliteten er som regel aheem, køretøjer

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Richard

Dato : 08-11-06 23:23

Orla Pedersen wrote:

> Nu er det jo en led-hejse-port.

Så er det vist på tide, jeg får en større skærm, nye briller - eller
vælger en mindre skærmopløsning

- til mit eget projekt talte jeg med bl.a. NPC, der netop anbefalede
hejseporte i modsætning til vippeporte, hvor der var krav om god
tætning. Så Dennis' er nok alligevel udmærket til formålet

> Det er som regel alu-PU-alu sandwich, og æeh, største fare for
> formstabiliteten er som regel aheem, køretøjer

Åh ja, godt nok, tænkte porten var opbygget som en isoleret
trækonstruktion af sædvanligt lirekassetræ med godt potentiale for at
slå sig med tiden...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://www.dfmc.dk/?id=132

Fra : Pede Larsen

Dato : 05-11-06 23:06

Arj Dennis, du var der ikke :( Jeg og min fætter var de eneste MCer der var
der hmm :(
Hvor var du Dennis ?

PS: Deres pannekager med is, smager super efter en regnfyld tur der op he he
:)

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-06 23:35

"Pede Larsen" <pede@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor var du Dennis ?
>
> PS: Deres pannekager med is, smager super efter en regnfyld tur der op he

Kunne i få plads der inde !, jeg var der fra kl. ca. 13.00 til 13.45, der
var mange der kørte igen (altså ingen mc'er), der kom en mc mens jeg var
der, han kørte med det samme, og så mødte jeg tre mc'er på skovstykket da
jeg kørte ......... havde ikke set, du havde skrevet at du ville kikke derop
!

Fra : Pede Larsen

Dato : 06-11-06 00:16

Det er oki Dennis :9
Jeg så godt på skiltet at alt var optaget til efter 15.00 og vi var der
15.10 he eh :)
Vi ses næste år nå rvejret er lidt bedre he he

Aha jeg har lige set på din profil du også har en garmin 2610 på din cykel
:) Jeg har også sådan en :) en af de bedste invisteringer je ghar gjordt
længe :)

Fra : Armand

Dato : 07-11-06 16:55

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:

> .......... nye skrueskur ........

Respekt!!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 19:17

> Respekt!!

:*-)

Fra : Armand

Dato : 07-11-06 22:09

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:

> :*-)

Forøvrigt: Medmindre den fembenede på et af billederne er en nysgerrig
tilløber, så deler vi også interesse dér!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 19:03

> Forøvrigt: Medmindre den fembenede på et af billederne er en nysgerrig
> tilløber, så deler vi også interesse dér!

Det er Rasmus, han hører skam til på matriklen, han er en sjov lille fætter