RR: MotoGP - 2006 full race-videoer
Fra : MKS - 74

Dato : 02-11-06 17:33

Så er det jo blevet vinter - Øv.

Nå men jeg har samlet sæsonens 17 MotoGP races + MotoGP-awards fra
Dorna-streamen, så hvis man ikke ved hvad man skal lave i de mørke
vintertimer og savner lidt racestemning er der mulighed for at
genopleve højdepunkterne fra 2006-sæsonen. Hvert race som ca. 200-300
megs wmv-fil (ca. 1½time).

Bedst dog hvis man selv har et uploadsted (FTP eller lign.), da min
egen server er lidt ustabil i øjeblikket. Interesserede kan smide en
mail.

--
-Michael
CBR600info - http://www.hondacbr600.frac.dk/

Fra : Capstardk

Dato : 02-11-06 18:47

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bedst dog hvis man selv har et uploadsted (FTP eller lign.), da min
> egen server er lidt ustabil i øjeblikket. Interesserede kan smide en

FOR FEDT

Fra : Peter Z

Dato : 02-11-06 19:00

mail adr. ?

på forhånd tak

Peter Z

Fra : MKS - 74

Dato : 02-11-06 22:01

On Thu, 2 Nov 2006 19:00:29 +0100, "Peter Z" <pzn2730@hotmail.com>
wrote:

>mail adr. ?

Står allerede i tråden og den er fuldt ud gyldig.