Salg af MC
Fra : dedanskelinks@gmail.~

Dato : 01-11-06 14:26

Hej,

Jeg importerede på et tidspunkt en Suzuki GSF 650 Bandit fra tyskland,
for senere at tage kørekort og komme ud og køre. Nu har jeg desværre
både msitet tiden og lysten til det. Derfor vil jeg gerne sælge den
igen.

Jeg ved intetn om motorcykler, og sælge noget som jeg ikke ved noget
om er svært. Ved i derfor om der er nogle forhandlere e.lign. som
kunne være interesseret i at købe den med videresalg for øje.

MC står på nordsjælland.

Vh.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-11-06 16:54

skrev den 01 nov 2006 i

> Jeg ved intetn om motorcykler, og sælge noget som jeg ikke ved noget
> om er svært. Ved i derfor om der er nogle forhandlere e.lign. som
> kunne være interesseret i at købe den med videresalg for øje.

Du ku´prøve at spørge/sælge her: news:dk.marked.privat.motorcykel
Og her: www.dba.dk

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : fdsf

Dato : 01-11-06 17:32

Det er vel ikke mere vanskelig end at importerer en fra tyskland ??

/Tralala

Fra : Max Andersen

Dato : 01-11-06 21:18

dedanskelinks@gmail.com wrote:
> [...]
> om er svært. Ved i derfor om der er nogle forhandlere e.lign. som
> kunne være interesseret i at købe den med videresalg for øje.

Hej Casper,

Bare sæt den i den blå avis med samme tekst. Forhandlere giver meget
lave priser i.f.t. hvad man håber på som ejer :)

Den ryger også som et vinterprojekt hvis prisen er ok.

Max

Fra : Armand

Dato : 01-11-06 23:21

Max Andersen skrev:

> Den ryger også som et vinterprojekt hvis prisen er ok.

"Hvis prisen er ok", så lader alt sig sælge :-|

--
Armand.