HJÆLP - fragt af punkteret mc - varevogn/k~
Fra : AB SV650

Dato : 30-10-06 15:19

Hej i gruppen!

Jeg står med et problem, da min mc er punkteret på baghjulet på baghjulet og
står så langt hjemmefra at jeg ikke har lyst til at trække den det stykke og
jeg har ikke falck abonnement!!!
Og så er det jeg vil hører om der ikke er en venlig sjæl der har en
varevogn/kassevogn her i Københavnsområdet der har tid og lyst til at hjælpe
mig med at få den transporteret hjem til amager???
Jeg kan låne en rampe og snører af en bekendt, så der er ikke noget
løftearbejde involveret - og det drejer sig om en SV650'er.

MVH
Anders

Fra : peter

Dato : 30-10-06 16:49

Hvis det skal foregå i nær fremtid (idag), så skriv dog dit f***ing
nummer. Nå, men ring på det her inden 20.00 36166010 og spørg efter Peter.

MVH

Peter Graff

Fra : Jan Bachman

Dato : 30-10-06 18:26

On Mon, 30 Oct 2006 15:19:08 +0100, "AB SV650" <Ais@gjk.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kan låne en rampe og snører af en bekendt, så der er ikke noget
>løftearbejde involveret - og det drejer sig om en SV650'er.

Surt show. www.driveon.net har fyraftensvarevogn for 325,- Det har jeg
selv brugt et par gange, når en MC skulle fragtes fra A til B med kort
varsel. De har dog ikke flere i aften kan jeg se :-/

/Jan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-10-06 18:32

"AB SV650" <Ais@gjk.dk> writes:

> Jeg står med et problem, da min mc er punkteret på baghjulet på
> baghjulet og står så langt hjemmefra at jeg ikke har lyst til at
> trække den det stykke og jeg har ikke falck abonnement!!!

Alternativt kan en dåse lappeskum nok også redde dagen, det har
ihvertfald tit hjulpet mig. Ventilerne kan dog godt stoppe lidt til og
man skal ikke lade det sidde på ydersiden af fælgen, for jeg har det
mistænkt for at være lidt hårdt ved lakken.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 (altid med en dåse skum under sædet) @
DT125R

Fra : IDDQD.IDKFA

Dato : 30-10-06 18:32

Overvej evt. 3x34. Det er altså ikke specielt dyrt. Angiveligt under 500 kr.

Fra : peter

Dato : 30-10-06 18:36

er hentet

Fra : AB SV650

Dato : 30-10-06 23:46

Ja kværnen er blevet hentet - Peter Graff var så flink at hjælpe mig - endnu
engang tak til dig!!!
Og også tak for alle forslagene!!!

MVH
Anders