viffer...
Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 28-10-06 17:37

Tid til at "op"gradere fra min cbr1k

valget bliver en vfr...

94 af 7½eren er seneste version og den der er mindst grim af de gamle.
98eren er så blevet til en 800 og har fået indstrøjtning samt lidt mere
moderne udseende. Men prisen er i allerhøjeste grad fulgt med. ER den de
ekstra penge værd ?

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 28-10-06 20:36

"tom (cordoba sdi)" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 98eren er så blevet til en 800 og har fået indstrøjtning samt lidt mere
> moderne udseende. Men prisen er i allerhøjeste grad fulgt med. ER den de

Det er et spørgsmål der er svært at svare på. Begge modeller er rigtig gode.
På nogle af 800 modellerne er der lidt problemer med indsprøjtningen, som
giver en lidt rykkende gasgivning. Jeg har selv haft en del problemer med
min 800.
Skulle jeg købe idag, så vil jeg nok foretrække en 750er.
Angående prisen, så holder 750erne også prisen ganske godt.
Inden du køber, så kig ind på www.vfr.dk Her finder du en god
købsvejledning hvor forskellene for de forskellige årgange nøje beskrives.
Hilsen Matthias