Købe online hos Hein Gericke
Fra : Christian A

Dato : 25-10-06 10:03

Hej
Jeg har lige været inde og FORSØGE at købe en læderdragt online på
hein-gericke.de, men da jeg skulle taste min adresse ind ville der kun
accepteres tyske adresser.
Kan det virkelig passe at man som dansker ikke kan købe online hos Hein
Gericke?
Jeg har prøvet at sende dem en mail, men det virker heller ikke - har
prøver på to PC'er...

VH
Christian

Fra : Menabra

Dato : 25-10-06 10:25

"Christian A" <chrand@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gericke?
> Jeg har prøvet at sende dem en mail, men det virker heller ikke - har

Prøv her: http://www.hein-gericke-store.com/wEnglisch/
Se: Customer Service/Deliveries abroad

Fra : Christian A

Dato : 25-10-06 12:21

Menabra wrote:

> "Christian A" <chrand@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv her: http://www.hein-gericke-store.com/wEnglisch/
> Se: Customer Service/Deliveries abroad
> mvh

Jeg siger mange tak Jeg havde faktisk været inde på den side, men
nåede vist ikke at læse til bunden

Fra : Anders Majland

Dato : 25-10-06 12:53

> Jeg siger mange tak Jeg havde faktisk været inde på den side, men
> nåede vist ikke at læse til bunden

Ellers så ring til dem ved Flensburg. De har en der taler dansk og jeg har
hørt flere solstrålehistorier om deres kundeservice mhs postorde til dk.

/A

Fra : Jan

Dato : 25-10-06 15:49

">
> Ellers så ring til dem ved Flensburg. De har en der taler dansk og jeg har
> hørt flere solstrålehistorier om deres kundeservice mhs postorde til dk.
>
> /A

Den dansktalende dame hedder Karla og er faktisk indehaveren......

Og ja ! jeg kan kun tilslutte mig koret af tilfredse kunder. Karla har
hjulpet mig flere gange, bl.a. med
at fremskaffe specielle taskebeslag, udstyr til børn, moteringssæt til
vindskærm o. m. a.
Firmaet kan kun anbefales fra min side !

mvh

Jan

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-10-06 18:12

Jan skrev den 25 okt 2006 i

> [...]
> vindskærm o. m. a.
> Firmaet kan kun anbefales fra min side !

Og sender fragfrit til DK

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 25-10-06 18:42

Send en mail direkte til Karla i HG ved Flensborg.

Så får du det fragtfrit og hun taler dansk.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Christian A

Dato : 26-10-06 12:11

Henrik Nielsen wrote:

> Send en mail direkte til Karla i HG ved Flensborg.

> Så får du det fragtfrit og hun taler dansk.

Hej Henrik
Tak for forslaget om at sende en mail direkte til Karla ved HG i
Flensburg. Jeg kan kun finde deres "hoved-mail" flensburg@hg-shop.com .
Ved du om man kan finde Karlas mail på hjemmesiden eller ligger du evt.
inden med den?