Ben på blinkrelæ
Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-10-06 16:15

Hej,

jeg har fået fingrene i et blinkrelæ, men benene hedder noget jeg ikke er
vant til.
De er navngivet X, P og I.
Der står intet om hvordan de skal forbindes.
Nogen ideer ?

mvh

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-10-06 16:19

Thomas Jensen skrev:

> Nogen ideer ?

Plejer at prøve mig frem - har ikke brændt nogen af endnu.
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-10-06 16:27

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> writes:

> jeg har fået fingrene i et blinkrelæ, men benene hedder noget jeg
> ikke er vant til. De er navngivet X, P og I.

De to hvorimellem modstanden ikke er uendelig må være hhv. stel og den
der skal til kontakten.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-10-06 16:27

> De to hvorimellem modstanden ikke er uendelig må være hhv. stel og den
> der skal til kontakten.
> --

jo har jeg fundet ud af, men mere hvad de står for, nu er jeg jo nysgerrig

Fra : Carl Dragert

Dato : 18-10-06 21:01

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message

På 12 minutter skifter du fra:
>Der står intet om hvordan de skal forbindes.
>Nogen ideer ?

til:
> jo har jeg fundet ud af, men mere hvad de står for, nu er jeg jo nysgerrig

Se det kalder jeg en hurtig fyr

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-10-06 05:52

> Se det kalder jeg en hurtig fyr

yup, plus at man kan måle over spolen, men det fortæller ikke en hvilket ben
der skal til plus og hvilket til minus...

Fra : Anders Nielsen

Dato : 21-10-06 08:26

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> yup, plus at man kan måle over spolen, men det fortæller ikke en hvilket
> ben der skal til plus og hvilket til minus...

Sådan én købte hos Lydmuren MC og brændte 3 hovedsikringer af på min gamle
Honda CX. Måtte æde stoltheden i mig og køre ind til Augusta Motor, han
satte til gengæld "bare" et originalt relæ på og rådede mig til at smide det
andet i skraldespanden. Jeg fandt aldrig ud af, hvad P, X og L stod for
(hverken Lydmuren MC, der solgte den, eller folkende bag MC Nøglen anede
det!!!) men er til gengæld blevet omvendt til først og fremmest gå efter
originale stumper!

Ved ikke om du kan bruge dette til noget, ville blot dele mit syn på MC
Nøglen og deres "stumper".

___

Mvh
Niller

Fra : Moller

Dato : 18-10-06 16:26

Thomas Jensen skrev:
> [...]
> vant til.
> De er navngivet X, P og I.
> Der står intet om hvordan de skal forbindes.

   Lyder som det billige bras fra T-hansen... det brænder af hvis du
sætter det forkert på, og T-hansen kan ikke hjælpe med hvad der er
hvad... :( det er de samme bogstaver de bruger, så hvis det er et lille
rundt metalhus vi snakker om, så smid det ud, og køb et godt Hella i
stedet ;) det ved man hvad er, og virker længe efter cyklen er solgt
videre :)

   VH
   Moller

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-10-06 16:34

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> Lyder som det billige bras fra T-hansen...

er det fra mc-nøglen

Fra : Moller

Dato : 18-10-06 18:40

Thomas Jensen skrev: