Hvor sætter man sin motorcykel til salg
Fra : Lau

Dato : 14-10-06 14:15

Hej NG

Hvor kan man annoncere sin motorcykel til salg ?
Nogle gode råd ønskes

Svar til oz7abv@yahoo.dk

Mvh.
Lau

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-10-06 14:49

Lau wrote:
> Hej NG
>
> Hvor kan man annoncere sin motorcykel til salg ?
> Nogle gode råd ønskes

Jeg satte min maskine til salg i dk.marked.privat.motorcykel og på
www.motorcykelgalleri.dk

Fra : Lau

Dato : 14-10-06 16:02

On Sat, 14 Oct 2006 15:48:30 +0200, "Anders Houmark"
<sunsitenews@andersh.dk> wrote:

>Jeg satte min maskine til salg i dk.marked.privat.motorcykel og på
>www.motorcykelgalleri.dk

Tak for info har lige indrykket annonce i dba.dk

Mvh.
Lau

Fra : Moller

Dato : 14-10-06 14:57

Lau skrev:
> Hej NG
>
> Hvor kan man annoncere sin motorcykel til salg ?
> Nogle gode råd ønskes

   dba.dk er et godt sted hvis du skal ha meget for den, og vil slippe for
alverdens kommetare :) husk gode billeder, så meget beskrivelse som
muligt osv...

   dk.marked.privat.motorcykel og www.motorcykelgalleri.dk er mere til
hvis du dumper prisen, da det er folk der er mere bevist om hvad der
skal gives eller ej.

   I touring nyt pladet fra MCTC , er maskinerne ekstra dyre i anoncerne,
men om de blir solgt til de ekstra højere priser ? tjaaa...

   Nå ja, det er ren lorte tidspunkt at sælge nu, jeg venter til foråret
med min nu...

   VH
   Moller

Fra : Lau

Dato : 14-10-06 16:01

On Sat, 14 Oct 2006 15:57:09 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

> [...]

Tak for info Møller, har lige indrykket annonce i dba.dk

Mvh.
Lau

Fra : Moller

Dato : 14-10-06 17:15

Lau skrev:

> Tak for info Møller, har lige indrykket annonce i dba.dk

   Møller ??? hvem skriver du til ????

   VH
   Moller

Fra : Lars Løfgreen

Dato : 14-10-06 21:22

> Møller ??? hvem skriver du til ????

OT: Har du ikke set Synoptik reklamen med Lars Hjortshøj ? :)

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : flopper

Dato : 22-10-06 11:53

> OT: Har du ikke set Synoptik reklamen med Lars Hjortshøj ? :)

Set???????????????? nej hørt, men det de viser er da noget tågetr noget.