Honda Hornet 2007 - Intermot video.
Fra : MKS - 74

Dato : 13-10-06 22:12

Fra : peter

Dato : 13-10-06 22:38

den ser da pænt fed ud.. jeg håber dog man ka få den i andre farver.. den
kobber-farve som de tidligere havde, var for fed..

billeder af den nye hornet kan forresten ses her, jeg synes den røde er ret
fræk:
http://www.hondaitalia.com/moto/uff_stampa/fotostampa/foto_touring.html

Fra : NielSV650

Dato : 16-10-06 14:14

"peter" <pingo_FJERN_@hule.net> wrote in message
> billeder af den nye hornet kan forresten ses her, jeg synes den røde er
> ret fræk:
> http://www.hondaitalia.com/moto/uff_stampa/fotostampa/foto_touring.html

Hvad dæen er det for en grim udstødning???
http://www.hondaitalia.com/moto/uff_stampa/fotostampa/hornet07/_Q6Z2928.jpg
Det ser da ud til at være helt i skoven!!

Ellers ser den sprød nok ud :)

ARGH! Fandt lige et billede med knapper til sæde- og håndvarme. =
Den er vist blevet lidt "fed" på sine gamle dage, moffe-cyklen....

--
Niels
S FAU himmelblau

Fra : NielSV650

Dato : 16-10-06 14:20

"NielSV650" <niels@SkridMakker.b5.dk> wrote in message
> ARGH! Fandt lige et billede med knapper til sæde- og håndvarme. =
> Den er vist blevet lidt "fed" på sine gamle dage, moffe-cyklen....

Hov... my bad. Det var et GoldWing billede der havde smuglet sig ind i mit
søgefelt... Kunne heller ikke fatte at den havde rødt felt ved 6000
omdr/min.

Ude igen...

--
Niels
S FAU himmelblau

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-06 20:17

NielSV650 skrev i meddelelsen
<453385b2$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>Hvad dæen er det for en grim udstødning???
>http://www.hondaitalia.com/moto/uff_stampa/fotostampa/hornet07/_Q6Z2928.jpg
>Det ser da ud til at være helt i skoven!!

Det er da værre med den "defekte" gearpedal Irreterende til træls at
betjene med andet end balsko.

mvh
Orla, som stadig husker TZ'en, og sidst VFR :-|
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Marni

Dato : 15-10-06 03:20

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message