Mc-manualer
Fra : Bente & Ove

Dato : 13-10-06 18:55

Jeg har før haft et link til en side med mc-manualer. Nu har jeg formateret
min harddisk og glemt at skrive adressen på siden ned.
Linket til siden fandt jeg her på nyhedsgruppen, så hvis der er nogen af jer
som kender denne hjemmeside med mc-manualer, vil jeg blive rigtig glad hvis
jeg kan få adressen.

Fra : MKS - 74

Dato : 13-10-06 19:11

On Fri, 13 Oct 2006 19:54:30 +0200, "Bente & Ove" <ofh@email.dk>
wrote:

>Linket til siden fandt jeg her på nyhedsgruppen, så hvis der er nogen af jer
>som kender denne hjemmeside med mc-manualer, vil jeg blive rigtig glad hvis
>jeg kan få adressen.

Denne her har været postet et par gange før:
http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ellers er der jo altid Google .

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : B & O

Dato : 13-10-06 19:36

Jaee.... men jeg kan altså ike rigtig finde det.

Fra : Newbie@news

Dato : 13-10-06 20:29

"Bente & Ove" <ofh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jer som kender denne hjemmeside med mc-manualer, vil jeg blive rigtig glad
Nu ved jeg jo ikke om det er en bestemt manual du søger, måske du finder den
her?
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm

Fra : B & O

Dato : 13-10-06 20:55

Fedt nok.... tusind tak Newbie. Det var lige den side som jeg søgte.

Fra : flemsus

Dato : 13-10-06 21:51

B & O wrote:
> Fedt nok.... tusind tak Newbie. Det var lige den side som jeg
> søgte.
> "Newbie@news" <mainemarks at varmmail.com> skrev i en meddelelse

Der skal jo kode til eller hvad er fidusen?

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-10-06 21:55

> http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm

Der skal bruges brugernavn/kodeord for at se filerne?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : B & O

Dato : 13-10-06 22:11

Bare skriv efter et kodeord....

Fra : Glavind

Dato : 14-10-06 00:03

"B & O" <ofh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Bare skriv efter et kodeord....
>
> "Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse

virker ikke ;-(
Mvh
Glavind

Fra : Gunnar Langfjord

Dato : 16-10-06 20:42

"Glavind" <bs@j-glavind.dk> dengte løs på tastaturet sitt og forfattet:

>"B & O" <ofh@email.dk> skrev i en meddelelse

> virker ikke ;-(

joda!

Jeg fikk mail med kodeord. Nå har jeg manuelen til sykkelen også som pdf
fil. Bra service!
--
2004 V-Strom (Til salgs!)
dod# 6804 V-SRI# 411 Squidfactor 21.256 NMCU# 8262 ØMK# 203

Fra : Martin

Dato : 14-10-06 13:00

Bente & Ove skrev:
> [...]
> som kender denne hjemmeside med mc-manualer, vil jeg blive rigtig glad hvis

Prøv at installere Emule og søg. Der er manualer til næsten hvad som
helst.

Emule kan hentes fra:
http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=1

Fra : Eg Egemarke

Dato : 15-10-06 21:45

Søg på emule

Skriv sådan i søge feltet DFMC "mærke" Model " årgang" mm der finder du
STORT set ALT i manualer til maskiner der triller i Dk

MvH Eg