2 x importørudstilling
Fra : Bo Nielsen

Dato : 12-10-06 22:58

Til næste år behøver man ikke rejse landet igennem for at komme til
MC-udstilling.

http://www.tavooo.com/index-eng.htm

ScooterBo

Fra : Bo Nielsen

Dato : 12-10-06 23:02
Fra : MortenP

Dato : 13-10-06 07:28

Bo Nielsen wrote:

> Prøver lige igen med det rigtige link - beklager :-/

http://www.dba.dk//asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=41535&NyhedskategoriID=82&SekItem=82&Sogning=&Query=Indtast+et+s%F8geord

FEDT!. .tror jeg skal et smut til Herning næste år

-MortenP

Fra : Armand

Dato : 13-10-06 09:07

MortenP skrev:

> http://www.dba.dk//asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=41535&NyhedskategoriID=82&SekItem=82&Sogning=&Query=Indtast+et+s%F8geord
>

> FEDT!. .tror jeg skal et smut til Herning næste år

Eller tag til Køln denne weekend, hvor det samme, endsamt tonsvis af dét
vi aldrig får at se herhjemme, bliver præsenteret på INTERMOT-messen!
På den anden side, hvis du er den bæltskrækker som det lyder til, så er
Kieler-kanalen, for ikke at nævne Elben jo også et stort skridt!

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-10-06 09:43

Armand wrote:

> [...]
> På den anden side, hvis du er den bæltskrækker som det lyder til, så er
> Kieler-kanalen, for ikke at nævne Elben jo også et stort skridt!

Elben _er_ ingen spøg. Sidst jeg krydsede den endte det med et styrt og
en ny MC

--
vh
Torben

Fra : MortenP

Dato : 13-10-06 19:54

Armand skrev:

> [...]
> På den anden side, hvis du er den bæltskrækker som det lyder til, så er
> Kieler-kanalen, for ikke at nævne Elben jo også et stort skridt!

hehe Armand

Jeg er skam ikke "bæltskrækker". Bare nemmere at køre til Herning.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 16-10-06 16:06

> [...]
> På den anden side, hvis du er den bæltskrækker som det lyder til, så er
> Kieler-kanalen, for ikke at nævne Elben jo også et stort skridt!

Er bestemt ikke bæltskrækker, hvilket flere ture til Stadens mc-udstillinger
også vidner om - men når nu samme udstilling er en god time væk i stedet for
fire (alt efter valg af transportmiddel) så skulle man da være et fjols,
hvis man valgte den lange tur

- og selv om Intermot kunne have været interessant, har jeg for tiden
desværre hverken midler eller mulighed for den slags dagsrejser. For at få
fuldt udbytte af så stor en udstilling kræver det vel også mere end en dag i
hallerne, og så skal man jo også pludselig til at medregne overnatninger og
forplejning - mine midler rækker ikke for tiden.

Alt dette sagt, er det nu alligevel en tur der skal gøres på et tidspunkt.

Håber du i øvrigt havde en god tur

ScooterBo

Fra : Hekto

Dato : 13-10-06 09:50

Bo Nielsen brought next idea :
> Prøver lige igen med det rigtige link - beklager :-/
>
> http://www.dba.dk//asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=41535&NyhedskategoriID=82&SekItem=82&Sogning=&Query=Indtast+et+s%F8geord

Endnu en dansk 'garageudstilling'. Det er
selvfølgelig meget sjovt at tage ind og se den,
når nu det er alt hvad de danske importører kan
byde på - selv om biletten koster, som var det
til Operahuset!
Desværre er der ikke På 2 Hjul i Gøteborg denne
vinter. Her kan man tale om en rigtig udstilling,
og man kan hoppe i sadlen på på det hele. Selv en
Honda Rune kan man kravle rundt på, hvis man da
ikke er blevet skræmt eller har fået et
epileptisk anfal p.gr.a. designet!

Så selv om de flytter lidt rundt på udstillingen,
er der laaaaaangt igen, og importørerne kan gøre
det meeeeeeeget bedre!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Bo Nielsen

Dato : 16-10-06 16:17

> [...]
> epileptisk anfal p.gr.a. designet!
>
> Så selv om de flytter lidt rundt på udstillingen,
> er der laaaaaangt igen, og importørerne kan gøre

Blot det faktum, at der nu er to udstillinger i stedet for en (her fraregner
jeg diverse stumpemarkeder og forhandler udstillinger, som jeg ikke har
nogen personlig interesse i), vidner vel om, at de for det første er ved at
lære, at interessen stiger, og når interessen når et vist punkt (om nok ikke
så længe) får vi vel også lov til at kravle rundt på de store, dyre
maskiner - hvad enten de er grimme eller ej.

Hvis importørerne ikke mener de har råd til at skulle sælge een
udstillingsmaskine lidt billigere, pga. ridser (jeg forstår det personligt
heller ikke) så dem om det, de har trods alt ikke det samme marked som i
Tyskland eller Sverige, men mon ikke de på et tidspunkt giver sig og indser
behovet?

ScooterBo

Fra : M. Hoey

Dato : 13-10-06 00:56

"Bo Nielsen" <bonielsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Til næste år behøver man ikke rejse landet igennem for at komme til
> MC-udstilling.
>
> http://www.tavooo.com/index-eng.htm
>
> ScooterBo

Nå du kan heller ikke helt slippe det?

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Bo Nielsen

Dato : 13-10-06 01:07

"M. Hoey" <mhoey@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo Nielsen" <bonielsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nå du kan heller ikke helt slippe det?

Tror jeg vil støde til dem i Berlin! ;-D