Farvede skruer
Fra : Anders

Dato : 10-10-06 15:11

Hej NG...

Nogen der kender en biks i DK eller indefor EU, (så man slipper for at
betale told) der handler med farvede skruer?

Jeg leder mere specifikt efter guldfarvede skruer i en række størrelser
og udformning.

Vh Anders

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 10-10-06 15:22

"Anders" <moga@sprit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betale told) der handler med farvede skruer?
>
> Jeg leder mere specifikt efter guldfarvede skruer i en række størrelser og

Du kan da prøve sb fiberdesign eller louis ?

> Vh Anders

Thomas

Fra : André S Hansen

Dato : 10-10-06 15:56

> [...]
> betale told) der handler med farvede skruer?
>
> Jeg leder mere specifikt efter guldfarvede skruer i en række størrelser og

http://www.tastynuts.com/site/frameset.htm

Ligger de ikke i UK

André S Hansen
GS500E

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-06 16:41

> [...]
> betale told) der handler med farvede skruer?
>
> Jeg leder mere specifikt efter guldfarvede skruer i en række størrelser og

Kan du bruge nogen af disse?
http://www.tarozzipaolo.it/inglese/vitidadi.htm
Jeg skal snart have skruer fra dem, sig til hvis du kan bruge nogen af dem.
Du kan kaste en mail, med nr. på nogen, hvis du vil have en pris.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-06 19:15

> Mener da mandp.com har farvede aluminium`s skruer

Brian jensen

Fra : Armand

Dato : 10-10-06 22:33

Brian Jensen skrev:

> [...]
Jup. M&P har ihvertfald tidligere tidligere haft dem i sæt til de mest
gængse modeller!

Hvilken motorcykel drejer det sig om, Anders?

--
Armamd.

Fra : Niels Pein

Dato : 11-10-06 12:54

> --
> Armamd.

Hvad nu Kim?
Numerolog, ny religion eller Parkinson's Light?

--
Mvh. Niels

Fra : Armand

Dato : 11-10-06 21:03

Niels Pein skrev:

> Hvad nu Kim?
> Numerolog, ny religion eller Parkinson's Light?

Prøv med gigtplagede fingre, eller keyboard-rutine á overvurderet tillid
til tastesikkerheden og manglende brug af stavekontrol!

Så at du atter var i bjergene i år! Klubben havde 8 mand (excl. ego) på
langs ad samme bjergkæde på den 10-dages ferie de kaldte "2006 sving" og
havde en fantastisk tur (som jeg nu afventer et billedreferat af)!

--
Armand.
(kun med en tur til Hamborg som sommerferiekørsel på mc, endsamt

Fra : Anders

Dato : 11-10-06 16:59

Armand wrote:

> Jup. M&P har ihvertfald tidligere tidligere haft dem i sæt til de mest
> gængse modeller!
>
> Hvilken motorcykel drejer det sig om, Anders?

Det drejer sig om en SV1000 K6, men det er ikke sådan specifikke
motorsæt jeg leder efter, det er mere generelt løse bolte.

Det ser ud til SB fiberdesign har hvad jeg skal bruge, men om prisen så
også passer, det ved jeg ikke endnu...

Vh Anders

Fra : Armand

Dato : 11-10-06 20:57

Anders skrev:

> Det drejer sig om en SV1000 K6, men det er ikke sådan specifikke
> motorsæt jeg leder efter, det er mere generelt løse bolte.

M&P's er kåbe-bolte-udskiftnings-sæt i lak-matchende farver!
Er det en af de sølvgrå SV'ere er sdet jo næsten for nemt, men de har
sikkert sæt til den røde :-/

--
Armand.

Fra : Anders

Dato : 11-10-06 17:05

Flemming Disc wrote:

> [...]
> Jeg skal snart have skruer fra dem, sig til hvis du kan bruge nogen af dem.
> Du kan kaste en mail, med nr. på nogen, hvis du vil have en pris.

Tak for budet, jeg tjekker lige siden og ser. Du har ikke en prisliste vel?

Vh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-06 19:27

> Tak for budet, jeg tjekker lige siden og ser. Du har ikke en prisliste
> vel?

Yes!

--

Venlig hilsen