forsikring pris sindsyg
Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 09-10-06 19:08

Hej er forsikringsselskaber blevet sindsyge
ansvar forsikring af en suzuki t 350 fra 1975
absolut ikke en racer
men gf vil have 5000 i ansvar
har undersøgt dette for min søn
nystarter 24 år i søborg
er der andre steder man kigge
hilsen jørgen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Glavind

Dato : 09-10-06 19:18

"Jørgen Sørensen" <solna@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der andre steder man kigge
> hilsen jørgen

> Den har indtil videre sparet mig for at få 6302 spam-mails

Hejsa.
Jeg har bl.a. en Suzuki GT 500 fra 1977. Jeg giver 400kr./år for ansvar.
Det er hos Nordisk Veteran:
http://www.nordiskveteran.dk/abweb/pc?pid=pagAB_p_t_NVF_klassiskProdMC
Der er nogle betingelser som skal opfyldes, men ring og tal med dem.
Mvh
Glavind
BSA Lightning
Suzuki GS450L
Suzuki GT 500

Fra : Moller

Dato : 10-10-06 05:51

Glavind skrev:

> [...]
> http://www.nordiskveteran.dk/abweb/pc?pid=pagAB_p_t_NVF_klassiskProdMC
> Der er nogle betingelser som skal opfyldes, men ring og tal med dem.

   Ja, f.eks. en primært køretøj ud over, som skal være bil... da de ikke
må bruges som hverdags transport. så den med classic/veteran
forsikringerne går ikke som nybegynder.

   VH
   Moller

Fra : Mikael Klynder

Dato : 09-10-06 19:30

> [...]
> Hej er forsikringsselskaber blevet sindsyge
> ansvar forsikring af en suzuki t 350 fra 1975

Det er i hvert fald for dyrt, ved DanskeBank/TopDanmark giver jeg 4500 inkl.
kasko for en 2½ år gammel XJ600... også ny motorcyklist.

Mvh Mikael

Fra : Simon 9640

Dato : 10-10-06 00:13

Honda CBX550 fra '85 koster 4500/år i kasko, vistnok 1700 i ansvar hos
TopDK. (jeg er over 34 og har kørt 10 år skadefri)

Simon

Fra : carsten

Dato : 10-10-06 09:05

Simon 9640 wrote:

> Honda CBX550 fra '85 koster 4500/år i kasko, vistnok 1700 i ansvar hos
> TopDK. (jeg er over 34 og har kørt 10 år skadefri)
>
> Simon
Nu må du ikke blive ked af det Simon !
For jeg giver kun ca. 2550 kr med kasko, for en CBX 550 hos GF.

GF forsikring er så viselig indrettet at man selv kan bestemme prisen på
kasko forsikringen !, de er ligeglade med hvad cyklen kostede fra ny, det er
kun et spørgsmål om hvad du vil have i hånden ved total skade.
Og uanset, hvilket forsikrings selskab , du vælger får du ikke mere, en
cyklen er vær i dag, men du betaler kasko efter ny prisen.

/Carsten

Fra : Bisse

Dato : 10-10-06 17:41

Priserne afhænger at bopæl...
Dvs. Det er dyrt i kbh og knaps så
dyrt i resten af landet. GF er ok billigt
og jeg gav da også snapt 5k om året til
at begynde med.

Bisse
kbh

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 10-10-06 18:18

har nu snakket med topdanmark
og der skal de have 2700 kr
så det er da noget billigere
hilsen Jørgen

Fra : 2

Dato : 14-10-06 10:43

http://www.veteranforsikringdanmark.dk/Motorcykel.490.0.html

392 kr i ansvar

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-06 14:34

2 skrev i meddelelsen ...

>http://www.veteranforsikringdanmark.dk/Motorcykel.490.0.html
>
>392 kr i ansvar

Har Du læst betingelserne ?

mvh
Orla, som kører meeget, meget mere end veteranforsikringen ville acceptere.
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Armand

Dato : 15-10-06 20:21

Orla Pedersen skrev:

> Har Du læst betingelserne ?

Kunne besparelsen ikke dække indkøb af en billig MZ/kinøjser/100ccm's
scooter, til dokumentation af at den aldrende (principielt) er 2.køretøj?
Jeg mener: Kommer assurandøren mon ½-årligt og aflæser km-tæller :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 09:27

Armand skrev i meddelelsen
<45328a2a$0$12601$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

>Kunne besparelsen ikke dække indkøb af en billig MZ/kinøjser/100ccm's
>scooter, til dokumentation af at den aldrende (principielt) er 2.køretøj?
>Jeg mener: Kommer assurandøren mon ½-årligt og aflæser km-tæller :-/

Nu tror jeg slet ikke "fie" får adgang under nogen omstændigheder men
ellers, endnu en forsikring, endnu en vægtafgift, (som er samme pris), det
løber jo op, men også muligheden for lidt vinter(sjov)kørsel.

mvh
Orla, som overvejer et vinterjern
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr