RR: SS - Ten Kate/Charpentier genvinder VM~
Fra : MKS - 74

Dato : 08-10-06 15:15

Med endnu en Ten Kate 1-2 i dagens race på Magny Cours genvandt
Charpentier VM (på trods af hans skade) og Ten Kate Honda-teamet har
nu vundet VM de sidste _5_ år i træk på CBR6'ere!

Robbin kørte sig pænt op til en 6. plads og blev dermed samlet nr. 5 i
årets VM-serie, et flot resultat! Næste år med officiel HRC-støtte
kunne godt gå hen og blive rigtig godt...

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : m0rt3n

Dato : 08-10-06 17:19

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Robbin kørte sig pænt op til en 6. plads og blev dermed samlet nr. 5 i
> årets VM-serie, et flot resultat! Næste år med officiel HRC-støtte
> kunne godt gå hen og blive rigtig godt...

Ja, det er flot. Og BT har endda fundet plads til historien.
http://www.bt.dk/sport/artikel:aid=473710/

-m0rt3n zrx1100

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 09-10-06 00:29

> [...]
> nu vundet VM de sidste _5_ år i træk på CBR6'ere!
>
> Robbin kørte sig pænt op til en 6. plads

Hvor er det frustrerende, at sidde og se to Ten Kate Hondaer spole den ene
omgang efter den anden af, mens man i bunden af billedet kan se (skiftende
placeringer, ofte flere gange på en omgang) at der er hård kamp mellem
Fujiwara Chambon og Harms. Når så de to Ten Kate Hondaer er over stregen,
skal vi heller ikke se de følgende kørere kæmpe om placeringerne. Det må
have været seværdig race om 6. 7. og 8. pladserne.
Bliver spændende, at se Robbin til næste år, på en fabriks støttet cykel.
Tillykke herfra med den _flotte_ 5. plads. Det er WM det her.

mvh Jens
Sydals

Fra : MKS - 74

Dato : 09-10-06 09:16

On Mon, 9 Oct 2006 01:28:39 +0200, "Jens Meldgaard"
<dsl333271@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>omgang efter den anden af, mens man i bunden af billedet kan se (skiftende
>placeringer, ofte flere gange på en omgang) at der er hård kamp mellem

Well spoken.....Den slags er simpelthen dårlig produktion, selvom der
var 2 cykler i front kunne der aldrig nogensinde blive tale om kamp om
sejren, Sofuoglu's eneste mission i det løb, var som "wingman" for
Charpentier - At bruge store dele af TV-tiden på at vise statiske dele
af et race er at skyde sig selv i foden, idet det klart mindsker
interessen og ikke forøger den for en given serie. Af samme grund er
det måske nok uheldigt at Ten Kate CBR600'erne er blevet så suveræne
som tilfældet er (8 racewins ud af 12 i år) og serien havde nok været
bedre tjent med at Curtain havde fået VM på R6'eren.

>Bliver spændende, at se Robbin til næste år, på en fabriks støttet cykel.

Bortset fra en Ten Kate får han næppe bedre muligheder...

--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk

Fra : Kent

Dato : 09-10-06 14:40

MKS - 74 skrev:
> klippet
> Well spoken.....Den slags er simpelthen dårlig produktion, selvom der
Sådan er det, når det drejer sig om en franskmand i Frankrig. Jeg endte
med at sidde og zappe på de øvrige kanaler. Ikke at der var meget
interessant.

Produktionen af Supersport fik mig til at huske, hvorfor jeg holdt op
med at se Formel 1.

Og så det første Superbike løb. Hvis løbet var kørt som normalt ville
Eurosport have afbrudt sendingen i midten af løbet. I følge
www.eurosport.com var det kun programsat til 12.35, så vidt jeg husker.

--

Kent

Fra : Armand

Dato : 09-10-06 20:01

MKS - 74 skrev:

> [...]
> af et race er at skyde sig selv i foden, idet det klart mindsker
> interessen og ikke forøger den for en given serie.

Lige en bifalds-bøvs fra mig:
Når nu der, under live-racet, blindt trykkes på reklamepause-knappen
akkurat som andenpladsen efter lang tids slipstreaming lægger an til et
angreb, så fatter jeg ikke at man under de senere genudsendelser hen på
aftenen ikke stopper båndet mens der er reklamer :-|

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 09-10-06 20:11

On Mon, 09 Oct 2006 21:01:29 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

> [...]
>angreb, så fatter jeg ikke at man under de senere genudsendelser hen på
>aftenen ikke stopper båndet mens der er reklamer :-|

Eurosports dækning af race er under al kritik og Søren Clauding kan
jeg slet ikke holde ud, Søren Bjerre er ikke meget bedre, utroligt så
meget sludder de kan få lukket ud. I det omfang det er muligt, køber
jeg istedet adgang til live-streaming.

Fra : m0rt3n

Dato : 09-10-06 21:06

> [...]
> jeg slet ikke holde ud, Søren Bjerre er ikke meget bedre, utroligt så
> meget sludder de kan få lukket ud. I det omfang det er muligt, køber

ja det er skandale! Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke bare åbner for det
engelske lydspor. Jeg tager Eurosport med analog parabolmodtager. Så får jeg
den tyske version, hvor der er engelske kommentatorer / interviews og
lignende. I reklamepauserne slår jeg over på live-streaming. Jeg ville gerne
gå over til digital modtagelse, men så skal jeg høre på de danske paddehatte
og det er den bedre billedkvalitet ikke værd.
-m0rt3n zrx110

Fra : Anders Majland

Dato : 10-10-06 16:38

> Jeg ville gerne gå over til digital modtagelse, men så skal jeg høre på de
> danske paddehatte og det er den bedre billedkvalitet ikke værd.

Du kan da tage tysk eurosport digitalt på astra - den vej pejer min parabol.

Fra : m0rt3n

Dato : 10-10-06 17:48

> Du kan da tage tysk eurosport digitalt på astra - den vej pejer min
> parabol.

Det vidste jeg ikke. Jeg modtager det analoge signal fra Astra. Ved du
hvilken satellit, der sender det digitale signal? Så kan jeg lettere søge
videre på lyngsat.com...
Mvh m0rt3n

Fra : Anders Majland

Dato : 10-10-06 17:54

> Det vidste jeg ikke. Jeg modtager det analoge signal fra Astra. Ved du
> hvilken satellit, der sender det digitale signal? Så kan jeg lettere søge
> videre på lyngsat.com...
> Mvh m0rt3n

Bare kig på FTA germany - så er den med i listen.

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : m0rt3n

Dato : 10-10-06 18:30

> Bare kig på FTA germany - så er den med i listen.

ja det er den jo! Og man kan vælge engelsk tale?
-m0rt3n

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 10-10-06 00:28

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

Det er set, at de gør det hvis der er sket noget spændende under reklamerne.

> [...]
> jeg slet ikke holde ud, Søren Bjerre er ikke meget bedre, utroligt så
> meget sludder de kan få lukket ud. I det omfang det er muligt, køber

Næ næ i gør helt forkert ).Jeg har en gammel analog satellit modtager fra
1990. På den tager jeg Euro Sport 1, det er godtnok en tysk sending, men jeg
kan slå over på det engelske lydspor og se dét er godt. Reporterne er Julian
Ryder og Toby Moody. De to følger GP karavanen hele sæsonen, spiser
morgenmad med Rossi, middag med Capirossi, får en godnat drink med Melandri,
kort sagt de ved alt hvad der rør sig i hele "cirkus". Under MOTO GP er
Randy Mamola medkommentator nede fra pitten. Han kommer ind hos alle teams
under løbet og får sidste nyt om cykler, dæk og kørere. Se sådan skal en GP
weekend være.
Så "over" på dba.dk og se efter en gl. parabol )

mvh Jens
Sydals
Der glæder sig rigtig meget til de sidste løb i år. Det ku´jo være sjovt,
hvis den eneste verdensmester på 990cc hedder Rossi.

Fra : m0rt3n

Dato : 10-10-06 08:36

> Der glæder sig rigtig meget til de sidste løb i år. Det ku´jo være sjovt,
> hvis den eneste verdensmester på 990cc hedder Rossi.

selvfølgelig bliver han det. Capirossi er den eneste, der kan matche Rossi
år, men det er jo ikke Capirossi, der fører med 12 point. Hvad kan Hayden?
Han overhaler aldrig. Han fører kun, fordi han konsekvent snupper 7-8 point
ved hvert løb, og det har kun virket fordi Rossi blev saboteret og snydt for
point; først af Elias og bagefter af Michelin...
-m0rt3n zrx1100

Fra : MKS - 74

Dato : 10-10-06 09:18

On Tue, 10 Oct 2006 09:35:46 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

>selvfølgelig bliver han det.

Rossi-lu-ja....

> Capirossi er den eneste, der kan matche Rossi
>år, men det er jo ikke Capirossi, der fører med 12 point. Hvad kan Hayden?

Tabe eller vinde VM, det er helt op til ham selv og ikke Rossi..

>Han overhaler aldrig. Han fører kun, fordi han konsekvent snupper 7-8 point
>ved hvert løb

236/15 = 16 point i snit...

>, og det har kun virket fordi Rossi blev saboteret og snydt for
>point; først af Elias og bagefter af Michelin...

Yada-sammensværgelse-yada

http://www.motoring.co.za/index.php?fArticleId=3442551

Yada-sammensværgelse-yada

Men hvis dværgen, eller Sete ikke kan vinde, then Monkey-boy eller
Farm-boy who cares.....